Українська мова 4 травня

🐾 Українська мова!🐾

  До уроку приготуй:    
           🐶   Підручник "Українська мова. Буквар"      
          🐶    Зошит з друкованою основою   
          🐶    Ручку 
                               🐾Розпочинаємо!🐾
    🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку. 
                        Пограй у груЗапам'ятай секретне слово. 
                        Натисни 🐾
                     🐶 З якої букви починаються всі слова у грі?
                           🐶  Пригадай, який звук вона позначає?
    🐾 Крок 2. Працюємо в підручнику. 
                        Відкрий "Буквар" на сторінці 58.
          🐶 Розглянь малюнок. 
          🐶 Що відбувається?
          🐶 Як ти це зрозумів, що це дракон? 
                 Чим він відрізнявся від динозавра?
        🐶  Яким на малюнку зобразили 
                  дракона: злим чи добрим? 
                  Як це ти зрозумів?
         🐶  Що ти знаєш про драконів? 
                  Чи всі вони мають декілька голів?
                  Звідки ти це дізнався?
         🐶  Прочитай слово біля малюнка  та розглянь схему до нього.
           🐶  Отже, сьогодні на уроці ти:
                        🐾  закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою "ге"; 
                        🐾  навчишся писати малу та велику букви "ге" та правильно 
                       з'єднувати їх з іншими буквами;
                        🐾  писати склади та слова з новими буквами. 
       🐾 Крок 3. З'ясовуємо значення слів.
                Дракон - чудовисько у вигляді крилатого 
                                 вогнедихаючого змія, що пожирає 
                                 людей і тварин 

                Голова - частина тіла людини або тварини, 
                                в якій міститься мозок

    🐾 Крок 4.  Працюємо з підручником. 
                              Завдання 1 на сторінці 58.
    🐾 Крок 5.   Працюємо з текстом. Завдання 2.
               🐶  Прочитай заголовок тексту.
                            Як ти його розумієш?
                            Чи можна по ньому визначити про що буде текст?
                🐶  Розглянь на малюнок:
                                 Скільки голів має дракон? 
                                 Чим займається кожна голова
                                 Про що буде текст?
        🐾 Крок 6.   Прочитай текст вголос.
           🐶  Чи збулися твої передбачення?
                          Що тебе здивувало?
    🐾 Крок 7.    Прочитай текст вголос ще раз.  
                 🐶    Чи однакові смаки мали голови?
                            Назви протилежні за значенням  слова, що зустрічаються в тексті.  
     🐾  Крок 8.   Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 48. 
                            Виконай завдання 2.
     🐾 Крок 9.  Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів. 
    🐾  Крок 10.  Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 45.
    🐾 Крок 11.   Переглянь як пишуться мала та велика букви "ге". 
                             Натисни 🐾.
    🐾  Крок 12.  Проаналізуємо переглянуте: 
             🐶  Чи схожі друковані та рукописні букви?
                         Які  мають подібні елементи? 
                        З яких елементів складається мала буква г?
                     З яких елементів складається велика буква Г?
    🐾  Крок 13.  Пропиши рядки букв, складів, слів та речення на сторінці 45.
    🐾  Крок 14.  Підбиваємо підсумки:
                 🐶  Писані літери Гг мають подібні елементи до писаних букв, 
                         які ти вже вмієш писати
              🐶  Дракони - це казкові істоти із декількома головами або з 
                          однією. Вони вміють літати. В казках та фільмах їх зазвичай 
                          намагаються перемогти, але з ними можна й подружитися
                  🐶  Хочеш дізнатися більше про драконів?
                              Натисни 🐉
              🐶  В українській мові є  протилежні за значенням слова
    🐾  Крок 15.  Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.


    ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!!

    4 коментарі: