Я досліджую світ 7 травня

🐾 Привіт🐾 
Продовжуємо вивчати
              До уроку приготуй:
   🐶  Підручник "Я досліджую світ" 
   🐶  Зошит з друкованою основою
  🐶   Ручку, кольорові олівці, папір, ножиці 
            🐾  Почали🐾
🐾  Крок 1. Повторюємо вивчене. Визначаємо тему уроку.
         🐶  На минулих уроках ти вивчав комах та риб.  
           🐶  Перевір чи ти добре знаєш риб. 
                   Натисни на 🐳.
                🐶    Отже, із секретного слова ти вже зрозумів, 
                яких тварин ми будемо вивчати сьогодні на уроці.
🐾 Крок 2.   Вивчаємо нове. Досліджуємо птахів.
            🐶   Хто такі птахи дізнайся із відео. 
                     Натисни 🐦               
🐾 Крок 3.  Працюємо  у підручнику. 
                    Знайди у підручнику сторінки 48-49.  
       🐶    Прочитай хто такі птахи вголос.
         🐶   Завдання 1. 
                  Хто зайвий? Чому?
       🐶    Завдання 2. 
                 Прочитай вголос дискусію між дітьми. 
                  А ти з ким згідний? Чому?
      🐶    Завдання 3.
                  Розглянь будову тіла птахів.
                  Навіщо пташці пір'я? Крила? Дзьоб?
                  Як ти гадаєш чи у всіх птахів однакові дзьоби? Чому вони різні? 
      🐶   Прочитай чому птахи літають.  
      🐶   Завдання 4. Розглянь та з'ясуй як це  плинуло на людей.
🐾 Крок 4. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 5. Закріплюємо вивчене. Працюємо в зошиті - сторінки 42-43.
        🐶   Відкрий зошит на сторінці 42 -43. 
                   Завдання 1. Перевір чи ти запам'ятав частини тіла птаха.
               🐶    Знайди завдання 2. 
                   Порівняй  голуба та метелика.
       🐶    Завдання 3. З'єднай зображення з назвою птаха і назви дій.
          🐶    Завдання 4. Зроби ручку пір'їнку . 
Крок 6. Підбиваємо підсумки:
🐾 Крок 7 . Сфотографуй сторінку зошита та надішли Людмилі Степанівні. 

3 коментарі: