🐾 Привіт! 🐾
🐶 Підручник "Я досліджую світ"
🐶 Зошит з друкованою основою
🐶 Кольорові олівці
🐾 Розпочинаємо🐾
🐾Крок 1. Визначаємо тему і мету уроку
🐶 Щоб дізнатися, про що ми сьогодні будемо говорити
НАТИСНИ 🐾.
🐶 Сьогодні на уроці ти з'ясуєш:
🐾 якими були школи в минулому і чому в них навчали;
🐾 дізнаєшся, що спільного та в чому відмінність давніх та
сучасних шкіл.
🐾Крок 2. Вивчаємо нове. Працюємо з підручником.
🐶 Відкрий підручник на сторінці 5, завдання 1.
Розглянь малюнки, як навчалися діти в давнину.
Як виглядали школи та чому там вчили?
🐶 Переглянь відео 🔔
🐶 Що тебе найбільше здивувало з переглянутого?
🐾Крок 5. Працюємо в підручнику.
🐶 Завдання 2. Розглянь, якими були книги в минулому та якими
стали зараз.
🐶 З яких матеріалів виготовляють книжки?
🐶 Як виготовлення книжки впливає на довкілля?
🐶 Пофантазуй, який вигляд матиме книга в майбутньому.
🐶 Завдання 3. Розглянь та поміркуй
🐾 Крок 6. Працюємо в зошиті.
🐶 Завдання 3, сторінка 1.
🐶 Не забудь розмалювати виконані завдання.
🐾Крок 7. Підбиваємо підсумки.
🐶 Школи були ще в давнину.
🐶 Сучасні приладдя та книжки більш зручні у використанні,
але їх виробництво школить природі.
🐾 Дякую за роботу:)🐾
🐶 Щоб дізнатися, про що ми сьогодні будемо говорити
НАТИСНИ 🐾.
🐶 Сьогодні на уроці ти з'ясуєш:
🐾 якими були школи в минулому і чому в них навчали;
🐾 дізнаєшся, що спільного та в чому відмінність давніх та
сучасних шкіл.
🐾Крок 2. Вивчаємо нове. Працюємо з підручником.
🐶 Відкрий підручник на сторінці 5, завдання 1.
Розглянь малюнки, як навчалися діти в давнину.
Як виглядали школи та чому там вчили?
🐶 Переглянь відео 🔔
🐶 Що тебе найбільше здивувало з переглянутого?
🐾Крок 3. Працюємо з підручником та зошитом.
🐶 Знайди завдання 1 у зошиті та виконай його.
🐶 Дізнайся нове. Знайди завдання 1 у підручнику (з яблучком).
🐶 Ти вже знаєш, як ми отримуємо інформацію.
🐶 Знайди завдання 1 у зошиті та виконай його.
🐶 Дізнайся нове. Знайди завдання 1 у підручнику (з яблучком).
🐶 Ти вже знаєш, як ми отримуємо інформацію.
Пригадай, що таке повідомлення:
Повідомлення - це послідовність сигналів різної природи: звуків,
символів, зображень, жестів тощо.
🐾 Крок 4. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.символів, зображень, жестів тощо.
🐾Крок 5. Працюємо в підручнику.
🐶 Завдання 2. Розглянь, якими були книги в минулому та якими
стали зараз.
🐶 З яких матеріалів виготовляють книжки?
🐶 Як виготовлення книжки впливає на довкілля?
🐶 Пофантазуй, який вигляд матиме книга в майбутньому.
🐶 Завдання 3. Розглянь та поміркуй
🐶 Завдання 3, сторінка 1.
🐶 Не забудь розмалювати виконані завдання.
🐾Крок 7. Підбиваємо підсумки.
🐶 Школи були ще в давнину.
🐶 Сучасні приладдя та книжки більш зручні у використанні,
але їх виробництво школить природі.
🐾 Дякую за роботу:)🐾
Секретне слово школа
ВідповістиВидалити