Українська мова 6 травня

🐾 Українська мова!🐾

  До уроку приготуй:    
           🐶   Підручник "Українська мова. Буквар"      
          🐶    Зошит з друкованою основою   
          🐶    Ручку 
                               🐾Розпочинаємо!🐾
    🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку. 
                        Пограй у груЗапам'ятай секретне слово. 
                        Натисни 🐾.
          🐶  З якої букви починається секретне слово у грі?
          🐶  Отже, сьогодні на уроці ти:
                     🐾  дізнаєшся з чого і як виготовляють папір 
                           🐾  закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою "пе"
                           🐾  навчишся писати малу та велику букви "пе" та правильно 
                            з'єднувати їх з іншими буква
                 🐾  писати склади, слова та речення з новими буквами
    🐾 Крок 2. Працюємо в підручнику 60.
             🐶 Розглянь малюнок в підручнику.
                           Що роблять Мишеня та Котик?
                           Чим саме вони граються?
                           З якого матеріалу виготовлені іграшки? 
                           Хто виготовив літак, а хто – човен. Чому?  
             🐶  Прочитай слово біля малюнка  та розглянь схему до нього.
                Натисни 🐾 та дізнайся про папір.
       🐾 Крок 3. З'ясовуємо значення слів.
                     Папір - матеріал для писання, друку, малювання і т. ін., 
                                  виготовлений з ганчіркової, деревної та іншої маси. 
                     Деревина - тверда тканина, що знаходиться між корою і 
                                         серцевиною і становить основну масу деревних або 
                                         кущових
                     Макулатура - бракована друкарська продукція, а також ні на що 
                                             не придатний, використаний папір та залишки 
                                             паперу, які йдуть на переробку.   
    🐾 Крок 4.  Працюємо з підручником. 
                         Завдання 1 на сторінці 60.
                🐶    Прочитай слова.
                         Чи в кожному стовпчику слова є родичами?
    🐾 Крок 5.   Працюємо з текстом. Завдання 2.
               🐶   Розглянь малюнок.
                         Що на ньому зображено?  
                         Чи можна по ньому визначити про що буде текст?
        🐾 Крок 6.   Прочитай текст вголос.
            🐶   Чи збулися твої передбачення?
                            Який заголовок ти б йому дав? Чому?
    🐾 Крок 7.    Прочитай текст вголос ще раз.  
           🐶   Яка головна думка тексту?
                  Визнач ключові слова.            
       🐾  Крок 8.   Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 49. 
                             Виконай завдання 3.
     🐾 Крок 9.  Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів. 
    🐾  Крок 10.  Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 46.
    🐾 Крок 11.   Переглянь як пишуться мала та велика букви "пе". 
                             Натисни 🐾.
    🐾  Крок 12.  Проаналізуємо переглянуте: 
              🐶 Чи схожі друковані та рукописні букви?
    🐾  Крок 13.  Пропиши рядки букв, складів, слів та речення на сторінці 46.
    🐾  Крок 14.  Підбиваємо підсумки:
           🐶  Писані літери П та п мають подібні елементи до писаних букв, 
                    які ти вже вмієш писати
         🐶  Папір виготовляється з деревини, а для того, щоб зберегти 
                 природу, папір можна виготовляти з ганчір’я та макулатури. 
           🐶  Макулатура – це вторинна сировина, її потрібно збирати і 
                 здавати у спеціальні пункти прийому. 
         🐶  Передбачення про текст можна робити за малюнком. 
    🐾  Крок 15.  Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.


    ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!!

    4 коментарі: