Українська мова 21 квітня

                     🐾 Українська мова!🐾
        
                   До уроку приготуй:     
         🐶   Підручник "Українська мова. Буквар"      
        🐶   Зошит з друкованою основою   
        🐶   Ручку 
                               🐾Розпочинаємо!🐾
    🐾 Крок 1. Пограй у гру та визнач, що спільного у всіх словах. Подумай, яку букву ми будемо вивчати на сьогоднішньому уроці. Натисни 🐾. Запам'ятай секретне слово.
          🐶  З якої букви починаються всі слова у грі?
            🐶   Пригадай, який звук вона позначає?
    🐾 Крок 2.  Відкрий "Буквар" на сторінці 50. Розглянь малюнок. 
         🐶  Що відбувається?
                   Прочитай слова. 
                   Де ти їх чув?
                   Як ти гадаєш, хто їх вимовляє?
                   Чи правильно себе ведуть кіт та мишенятко?
         🐶  Отже, сьогодні на уроці ти:
                    🐾  закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою "у"; 
                    🐾  навчишся писати малу букву "у" та правильно з'єднувати її з іншими буквами;
                    🐾  писати склади та слова з новою буквою; 
                    🐾  пригадаєш, як потрібно вести себе на уроках.
    🐾 Крок 3. Прочитай слово та розглянь його звукову схему. 
    🐾  Крок 4.  Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 37.
    🐾  Крок 5.  Переглянь відео як пишеться мала буква "у". Натисни 🐾.
    🐾  Крок 6.  Проаналізуємо переглянуте: 
                🐶  Чим схожі друкована та рукописні букви ?
                    🐶  Які  мають подібні елементи? 
                    🐶  З яких елементів складається мала буква у?
    🐾  Крок 7.  Пропиши рядки букви, складів та слів до синіх крапочок.
    🐾 Крок 8.  Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
    🐾  Крок 9.   Знайди в букварику на сторінці 50 вірш.  
           🐶  Розглянь малюнок. 
             🐶  Що відбувається на малюнку? 
             🐶  Як ти думаєш, де і коли це відбувається?
           🐶  Що на думці у дівчинки?
           🐶  Чи траплялося з тобою таке на уроках?
    🐾  Крок 10. Прочитай вірш вголос.
           🐶    Що робила Маня дуже довго? 
          🐶  Чим вона ще займалася на уроках? 
          🐶    Чи був ти в такому настрої як Маня? 
          🐶  Про що ти мріяв?
            🐶  Чому на малюнку зображено ґаву? 
          🐶    Чи знайомий тобі вираз ловити ґав? 
                     Коли так кажуть
    🐾  Крок 11.  Прочитай текст вірша вголос ще раз. 
          🐶  Роздивися розклад уроків.  
          🐶  Прочитай їх назви. 
          🐶  Які схожі уроки є у твоєму розкладі?  
          🐶  Яких уроків не має твій розклад?
    🐾  Крок 12.  Підіб'ємо підсумки: 
          🐶   В школі потрібно мати УВАГУ
          🐶   МРІЯТИ та фантазувати можна під час творчих завдань.
    🐾  Крок 13.  Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.

    🐾 ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!! 🐾

    5 коментарів: