🐾 Українська мова!🐾
До уроку приготуй:
🐶 Підручник "Українська мова. Буквар"
🐶 Зошит з друкованою основою
🐶 Ручку
🐾Розпочинаємо!🐾
🐾 Крок 1. Пограй у гру та визнач, що спільного у всіх словах. Подумай, яку букву ми будемо вивчати на сьогоднішньому уроці. Натисни 🐾. Запам'ятай секретне слово.
🐶 З якої букви починаються всі слова у грі?
🐶 Пригадай, який звук вона позначає?
🐾 Крок 2. Відкрий "Буквар" на сторінці 50. Розглянь малюнок.
🐶 Що відбувається?
Прочитай слова.
Де ти їх чув?
Як ти гадаєш, хто їх вимовляє?
Чи правильно себе ведуть кіт та мишенятко?
🐶 Отже, сьогодні на уроці ти:
🐾 Крок 4. Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 37.
🐾 Крок 5. Переглянь відео як пишеться мала буква "у". Натисни 🐾.
🐾 Крок 6. Проаналізуємо переглянуте:
🐶 Зошит з друкованою основою
🐶 Ручку
🐾Розпочинаємо!🐾
🐾 Крок 1. Пограй у гру та визнач, що спільного у всіх словах. Подумай, яку букву ми будемо вивчати на сьогоднішньому уроці. Натисни 🐾. Запам'ятай секретне слово.
🐶 З якої букви починаються всі слова у грі?
🐶 Пригадай, який звук вона позначає?
🐾 Крок 2. Відкрий "Буквар" на сторінці 50. Розглянь малюнок.
🐶 Що відбувається?
Прочитай слова.
Де ти їх чув?
Як ти гадаєш, хто їх вимовляє?
Чи правильно себе ведуть кіт та мишенятко?
🐶 Отже, сьогодні на уроці ти:
🐾 закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою "у";
🐾 навчишся писати малу букву "у" та правильно з'єднувати її з іншими буквами;
🐾 писати склади та слова з новою буквою;
🐾 пригадаєш, як потрібно вести себе на уроках.
🐾 Крок 3. Прочитай слово та розглянь його звукову схему. 🐾 Крок 4. Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 37.
🐾 Крок 5. Переглянь відео як пишеться мала буква "у". Натисни 🐾.
🐾 Крок 6. Проаналізуємо переглянуте:
🐶 Чим схожі друкована та рукописні букви ?
🐶 Які мають подібні елементи?
🐶 З яких елементів складається мала буква у?
🐾 Крок 7. Пропиши рядки букви, складів та слів до синіх крапочок.
🐾 Крок 8. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 9. Знайди в букварику на сторінці 50 вірш.
🐶 Розглянь малюнок.
🐶 Що відбувається на малюнку?
🐶 Як ти думаєш, де і коли це відбувається?
🐶 Що на думці у дівчинки?
🐶 Чи траплялося з тобою таке на уроках?
🐾 Крок 10. Прочитай вірш вголос.
🐶 Що робила Маня дуже довго?
🐶 Чим вона ще займалася на уроках?
🐶 Чи був ти в такому настрої як Маня?
🐶 Про що ти мріяв?
🐶 Роздивися розклад уроків.
🐶 Прочитай їх назви.
🐶 Які схожі уроки є у твоєму розкладі?
🐶 Яких уроків не має твій розклад?
🐾 Крок 12. Підіб'ємо підсумки:
🐶 В школі потрібно мати УВАГУ.
🐶 МРІЯТИ та фантазувати можна під час творчих завдань.
🐾 Крок 13. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
🐶 З яких елементів складається мала буква у?
🐾 Крок 7. Пропиши рядки букви, складів та слів до синіх крапочок.
🐾 Крок 8. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 9. Знайди в букварику на сторінці 50 вірш.
🐶 Розглянь малюнок.
🐶 Що відбувається на малюнку?
🐶 Як ти думаєш, де і коли це відбувається?
🐶 Що на думці у дівчинки?
🐶 Чи траплялося з тобою таке на уроках?
🐾 Крок 10. Прочитай вірш вголос.
🐶 Що робила Маня дуже довго?
🐶 Чим вона ще займалася на уроках?
🐶 Чи був ти в такому настрої як Маня?
🐶 Про що ти мріяв?
🐶 Чому на малюнку зображено ґаву?
🐶 Чи знайомий тобі вираз ловити ґав?
🐾 Крок 11. Прочитай текст вірша вголос ще раз. 🐶 Чи знайомий тобі вираз ловити ґав?
Коли так кажуть?
🐶 Роздивися розклад уроків.
🐶 Прочитай їх назви.
🐶 Які схожі уроки є у твоєму розкладі?
🐶 Яких уроків не має твій розклад?
🐾 Крок 12. Підіб'ємо підсумки:
🐶 В школі потрібно мати УВАГУ.
🐶 МРІЯТИ та фантазувати можна під час творчих завдань.
🐾 Крок 13. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
🐾 ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!! 🐾
Підгайчук Женя МРІЯ
ВідповістиВидалитиМРІЯ
ВідповістиВидалитиПисаревська мрія
ВідповістиВидалитиМРІЯ
ВідповістиВидалитисекретне слово - мрія
ВідповістиВидалити