Українська мова 15 травня

🐾 Українська мова!🐾

  До уроку приготуй:    
           🐶   Підручник "Українська мова. Буквар"      
          🐶    Зошит з друкованою основою   
          🐶    Ручку 
                               🐾Розпочинаємо!🐾
    🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку. 
                       Пограй у груЗнайди "зайве слово"
                               Натисни 🐾.
          🐶  Отже, із гри ти зрозумів, що сьогодні на уроці ти:
                           🐾  закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою "же"
                           🐾  навчишся писати малу та велику букви "же" та правильно 
                            з'єднувати їх з іншими буква
                 🐾  писати склади, слова та речення з новими буквами.
    🐾 Крок 2. Працюємо в підручнику 71.
             🐶 Розглянь малюнок в підручнику.
                                     Що відбувається? 
                                     Як ти це зрозумів?
                                     Як ти гадаєш,що відчуває кіт,а що мишеня? 
                                     Як ти це зрозумів?
                                     На місці кого ти хотів би бути? Чому?
                                     Як називають людину, яка багато їсть? 
             🐶 Прочитай склади біля малюнка.    
       🐾 Крок 3. З'ясовуємо значення слів.
                     Обжера- людина, яка багато й пожадливо їсть. 
                     Інколи ти  можеш почути і такі назви - ненажера, теребій, об'їдало, прірва.
      🐾 Крок 4.   Працюємо із словами.
                 🐶   Завдання 1, сторінка 70. 
                              Прочитай слова. Виконай завдання.
                       🐶   Завдання 1, сторінка 71. 
                               Прочитай слова. Виконай завдання.

     🐾 Крок 5.   Працюємо із віршем. Завдання 2, сторінка 71.
               🐶   Розглянь малюнок.
                            Що на ньому зображено?
                                  Про кого буде текст? 
                            Чи щось тебе дивує на малюнку?
                            Спробуй передбачити про що буде у вірші за назвою вірша.
    🐾 Крок 6.    Прочитай вірш вголос. 
            🐶  Чи збулися твої передбачення?
                       Чи допомогли малюнки зрозуміти те, про що йдеться в тексті?
                       Що було вчорашнього у животі кота?
         🐾 Крок 7.    Прочитай вірш вголос ще раз.       
               🐶     Хто головний герой вірша?
                         Якої ти думки про нього? 
                         Як його можна назвати?
                         Який заголовок ти підібрав до вірша? 
         🐾 Крок 8.  Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.                    
       🐾  Крок 9.   Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 53.
    🐾 Крок 10.   Переглянь як пишуться мала та велика букви "же". 
                             Натисни 🐾.
    🐾  Крок 11.  Проаналізуємо переглянуте: 
              🐶 Чи схожі друковані та рукописні букви?
    🐾  Крок 12.  Пропиши рядки букв, складів, слів та речення на сторінці 53.
    🐾  Крок 13.  Підбиваємо підсумки:
           🐶  Писані літери Ж та ж мають подібні елементи до писаних букв, 
                    які ти вже вмієш писати
         🐶  Тих, хто багато й пожадливо їсть називають обжерами
    🐾  Крок 14.  Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.


    🐾ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!!🐾

    1 коментар: