🐾 Українська мова!🐾
До уроку приготуй:
🐶 Зошит з друкованою основою
🐶 Ручку
🐾Розпочинаємо!🐾
🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку.
Пограй у гру. Знайди "зайве слово"
Натисни 🐾.
🐶 Отже, із гри ти зрозумів, що сьогодні на уроці ти:
🐾 закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою "же"
🐾 навчишся писати малу та велику букви "же" та правильно
з'єднувати їх з іншими буква
🐾 писати склади, слова та речення з новими буквами.
🐾 Крок 2. Працюємо в підручнику 71.з'єднувати їх з іншими буква
🐾 писати склади, слова та речення з новими буквами.
🐶 Розглянь малюнок в підручнику.
Що відбувається?
Як ти це зрозумів?
Як ти гадаєш,що відчуває кіт,а що мишеня?
Як ти це зрозумів?
На місці кого ти хотів би бути? Чому?
Як називають людину, яка багато їсть?
🐶 Прочитай склади біля малюнка.
🐾 Крок 3. З'ясовуємо значення слів.
Обжера- людина, яка багато й пожадливо їсть.
Інколи ти можеш почути і такі назви - ненажера, теребій, об'їдало, прірва.
🐾 Крок 4. Працюємо із словами.
🐶 Завдання 1, сторінка 70.
Прочитай слова. Виконай завдання.
🐶 Завдання 1, сторінка 71.
Прочитай слова. Виконай завдання.
🐾 Крок 5. Працюємо із віршем. Завдання 2, сторінка 71.
🐾 Крок 9. Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 53.
🐾 Крок 10. Переглянь як пишуться мала та велика букви "же".
Натисни 🐾.Обжера- людина, яка багато й пожадливо їсть.
Інколи ти можеш почути і такі назви - ненажера, теребій, об'їдало, прірва.
🐾 Крок 4. Працюємо із словами.
🐶 Завдання 1, сторінка 70.
Прочитай слова. Виконай завдання.
🐶 Завдання 1, сторінка 71.
Прочитай слова. Виконай завдання.
🐶 Розглянь малюнок.
Що на ньому зображено?
Що на ньому зображено?
Про кого буде текст?
Чи щось тебе дивує на малюнку?
Спробуй передбачити про що буде у вірші за назвою вірша.
🐾 Крок 6. Прочитай вірш вголос.
🐶 Чи збулися твої передбачення?
Чи допомогли малюнки зрозуміти те, про що йдеться в тексті?
Що було вчорашнього у животі кота?
🐾 Крок 7. Прочитай вірш вголос ще раз.
🐶 Хто головний герой вірша?
Якої ти думки про нього?
Як його можна назвати?
Якої ти думки про нього?
Як його можна назвати?
Який заголовок ти підібрав до вірша?
🐾 Крок 10. Переглянь як пишуться мала та велика букви "же".
🐾 Крок 11. Проаналізуємо переглянуте:
🐶 Чи схожі друковані та рукописні букви?
🐾 Крок 12. Пропиши рядки букв, складів, слів та речення на сторінці 53.
🐾 Крок 13. Підбиваємо підсумки:
🐶 Писані літери Ж та ж мають подібні елементи до писаних букв,
які ти вже вмієш писати
🐶 Тих, хто багато й пожадливо їсть називають обжерами.
🐾 Крок 14. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
🐾 Крок 13. Підбиваємо підсумки:
🐶 Писані літери Ж та ж мають подібні елементи до писаних букв,
які ти вже вмієш писати
🐶 Тих, хто багато й пожадливо їсть називають обжерами.
🐾 Крок 14. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
🐾ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!!🐾
СУПЕР! У всіх словах є буква Ж, а слові МІШОК - немає!
ВідповістиВидалити