вівторок, 7 квітня 2020 р.

Вівторок 7 квітня

    Доброго дня!

                  Продовжуємо навчання...         
                      Сьогодні
                      Вівторок
                                                             7 квітня
    
    Сьогодні за календарем віряни відзначають Благовіщення, яке завжди настає за 9 місяців до Різдва. Архангел Гавриїл завітав до Марії та приніс їй благу новину - вона народить сина Божого та Спасителя всіх людей. 
    Сьогодні, щорічно, починаючи  з 7 квітня 1950 року, відзначається день Всесвітній день здоров'я. Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) присвячує кожен щорічний Всесвітній день здоров'я темам, які є актуальними для людей та їх здоров'я.
     А ще, сьогодні, відзначає свій день народження чудовий кіноактор, каскадер, режисер і продюсер Джекі Чан (Чань Кунсун).
     А ми далі ... ПРАЦЮЄМО ... 
    
   Перед початком роботи не забувай про правила

                                               РОЗКЛАД  УРОКІВ
                                   10.00 - 10.35 - 1. Я досліджую світ

                                   11.15 - 11.50 - 2. Математика
                                   12.20 - 12.55  - 3. Англійська мова
                                   13.20 - 13.55 -  4. Українська мова

Немає коментарів:

Дописати коментар