🐾 Українська мова!🐾
До уроку приготуй:
🐶 Зошит з друкованою основою
🐶 Ручку
🐾Розпочинаємо!🐾🐾 Крок 1. Працюємо з відео.
🐶 Переглянь відео та дізнайся, про що ми будемо говорити
на уроці.
Натисни 🐾
🐶 Про що ти дізнався з відео?
Що ти знав?
🐾 Крок 2. Визначаємо тему й мету уроку.
Працюємо в підручнику сторінка 64.
🐶 Розглянь малюнок.
Де відбуваються події?
Коли люди використовують телефон?
Чи вмієш ти користуватися телефоном?
🐶 Розглянь схему.
Назви першу букву у слові
ТЕЛЕФОН
🐶 Отже, сьогодні на уроці ти:
🐾 закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою "те"
🐾 навчишся писати малу та велику букви "те" та правильно
з'єднувати їх з іншими буквами
🐾 писати склади, слова та речення з новими буквами
🐾 дізнаєшся як правильно користуватися телефоном
🐶 Прочитай склади біля малюнка швидко.з'єднувати їх з іншими буквами
🐾 писати склади, слова та речення з новими буквами
🐾 дізнаєшся як правильно користуватися телефоном
🐾 Крок 3. Працюємо в підручнику сторінка 64. Завдання 1.
🐶 Прочитай слова в стовпчиках самостійно.
🐶 Прочитай слово, яке є підписом до малюнка.
🐶 Прочитай слова третього стовпчика.
Чому вони написані з великої букви?
🐾 Крок 4. З'ясовуємо значення слів.
Телефон - вид електрозв'язку, що дає змогу передавати та приймати
мовлення на великій відстані.
мовлення на великій відстані.
Теремок – маленький іграшковий будинок.
Терен - колючий кущ родини розових, що дає темно-сині їстівні
плоди з терпким кисло-солодким присмаком.
Терези - прилад призначений для визначення маси тіл.
плоди з терпким кисло-солодким присмаком.
Терези - прилад призначений для визначення маси тіл.
Талант - здібність до чогось, уміння робити щось.
🐾 Крок 5. Працюємо з віршем. Завдання 2.
🐶 Передбачаємо і фантазуємо.
Роздивися малюнок.
Про кого або про що йдеться у вірші?
Що вказує на це?
Що вказує на це?
🐶 Прочитай вірш вголос.
Чи збулися твої передбачення?
З ким розмовляв хлопчик по телефону?
З ким розмовляв хлопчик по телефону?
Чи правильно на твою думку повів себе Іванко ?
Знайди у вірші цьому підтвердження та зачитай.
🐶 Прочитай вірш вголос ще раз.
Знайди у вірші цьому підтвердження та зачитай.
🐶 Прочитай вірш вголос ще раз.
Яка головна думка вірша?
Чому він навчає?
🐶 Робота із прислів’ям.
Яке слово називають чемним?
Які чемні слова використовуєш ти?
Для чого їх використовує людина?
🐾 Крок 6. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
Чому він навчає?
🐶 Робота із прислів’ям.
Яке слово називають чемним?
Які чемні слова використовуєш ти?
Для чого їх використовує людина?
🐾 Крок 6. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 7. Переглянь як пишуться мала та велика букви "те".
🐶 Чи схожі друковані та рукописні букви?
🐾 Крок 9. Працюємо в зошиті.
🐶 Пропиши рядки букв, складів, слів та речення на сторінці 50.
🐾 Крок 10. Підбиваємо підсумки:
🐶 Писані літери Т та т мають подібні елементи до писаних букв,
які ти вже вмієш писати
🐶 При розмові по телефону слід дотримуватись культурного
спілкування із дорослими.
🐶 Брати телефон батьків не можна без їх дозволу, оскільки їм
можуть зателефонувати.
🐾 Крок 11. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!! 🐶 Пропиши рядки букв, складів, слів та речення на сторінці 50.
🐾 Крок 10. Підбиваємо підсумки:
🐶 Писані літери Т та т мають подібні елементи до писаних букв,
які ти вже вмієш писати
🐶 При розмові по телефону слід дотримуватись культурного
спілкування із дорослими.
🐶 Брати телефон батьків не можна без їх дозволу, оскільки їм
можуть зателефонувати.
🐾 Крок 11. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
Немає коментарів:
Дописати коментар