Українська мова 7 вересня

Українська мова

🐾До уроку приготуй🐾
    
      🐶    Підручник "Українська мова та читання" 
      🐶    Зошит звичайний   
      🐶    Ручку 
                           🐾Розпочинаємо!🐾

🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку. 
      🐶  Ми продовжимо тему попереднього уроку "Я досліджую світ" 
                та продовжимо говорити про школу.
    🐾  Ти вже знаєш яким були школи в минулому і чому в них навчали;
      🐾 що спільного та в чому відмінність давніх та сучасних шкіл.
       🐶  Отже, сьогодні на уроці:
          🐾   ми поговоримо про школу для роботів та порівняємо її з нашою
           🐾  закріпимо вміння писати букви, слова та речення та 
                 списувати з підручника;              
    🐾 Крок 2.  Працюємо у підручнику. Відкрий підручник на ст. 7 
         🐶 Розглянь малюнок. 
                          Що відбувається?
                         Чому ти так думаєш?
                         Де відбуваються події? 
                         Це події із реального життя чи вигадані?
                        Чи ти бачив, читав, чув про школи, де роботи є у класі і 
              виконують ролі учнів або вчителів? 
                  Чи хотів би ти бути у такій школі?
     🐶 Переглянь відео і поглянь, що можуть робити сучасні роботи. 
Тисни на 🐾.
🐾 Крок 3.   Робота над віршем Г. Фальковича (с.7) 
      🐶  Передбачення за назвою вірша
                   Прочитай назву вірша. 
                   Як ти думаєш, про що йтиметься у вірші? Чому?
      🐶   Прочитай вірш вголос.
                  Чи твої передбачення змінилися?
               Поясни, як ти розумієш слова з вірша:
        Кібершкола, повага, хапатися за барки, 
        брехати, турбота, сварка  
     🐾 Крок 4.   Робота зі словами. 
                      З'ясовуємо значення слів
 Шко́ла - 1. Навчальний заклад, який здійснює загальну освіту і виховання 
                        молодого покоління. 
             2. Приміщення, в якому міститься такий заклад
    Кібер - це слово-приставка, що означає «пов'язаний з комп'ютерами та 
                інтернетом». В англійську мову слово «cyber» (вимовляється 
              «сáйбер») прийшло з грецької, де «кібернетикою» називають науку 
               про управління і передачі інформації серед людей і машин.
  Кібер - це перша частина складних слів, що означає «пов'язаний з 
              комп'ютерами та Інтернетом». 
  Ро́бот - автомат, схожий зовнішнім виглядом і рухами на людину.
  🐾 Крок 5.   Продовжуємо роботу над віршем
        🐶  Прочитай вірш вголос ще раз.
                   Яка тема вірша? 
                   Головна думка? 
                   Який заголовок має вірш?  
                   Придумай свій заголовок. 
                  Які «людські науки» вчать роботи? 
                  Навіщо роботам людські науки?
       🐶  Прочитай вірш виразно, з інтонацією своїм рідним.  
🐾 Крок 6.  Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
  🐾 Крок 7.  Працюємо у зошиті. Відкрий звичайний зошит. Постав його навскоси
  🐾 Крок 8.  Повтори  Чотири таємниці красивого почерку
   🐾 Крок 9.  Тепер запиши  каліграфічно за зразком.

🐾Крок 10.  Продовжуємо працювати в підручнику та зошиті
      🐶 З нового рядка спиши в зошит продовження речень з вірша
🐾  Крок 11.  Перевір написане.


🐾 ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!! 🐾

Немає коментарів:

Дописати коментар