Українська мова
🐾До уроку приготуй🐾
🐶 Підручник "Українська мова та читання"
🐶 Зошит звичайний
🐶 Ручку
🐾Розпочинаємо!🐾
🐶 Зошит звичайний
🐶 Ручку
🐾Розпочинаємо!🐾
🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку.
🐶 Ми продовжимо тему попереднього уроку "Я досліджую світ"
та продовжимо говорити про школу.
🐾 Ти вже знаєш яким були школи в минулому і чому в них навчали;
🐾 що спільного та в чому відмінність давніх та сучасних шкіл.
🐶 Отже, сьогодні на уроці:
🐾 ми поговоримо про школу для роботів та порівняємо її з нашою;
🐾 закріпимо вміння писати букви, слова та речення та
списувати з підручника;
🐾 Крок 2. Працюємо у підручнику. Відкрий підручник на ст. 7 списувати з підручника;
🐶 Розглянь малюнок.
Що відбувається?
Чому ти так думаєш?
Де відбуваються події?
Це події із реального життя чи вигадані?
Чи ти бачив, читав, чув про школи, де роботи є у класі і
виконують ролі учнів або вчителів?
Чи хотів би ти бути у такій школі?
🐶 Переглянь відео і поглянь, що можуть робити сучасні роботи.
Тисни на 🐾.
🐾 Крок 3. Робота над віршем Г. Фальковича (с.7)
🐶 Передбачення за назвою вірша
Прочитай назву вірша.
Чи твої передбачення змінилися?
Поясни, як ти розумієш слова з вірша:
🐶 Передбачення за назвою вірша
Прочитай назву вірша.
Як ти думаєш, про що йтиметься у вірші? Чому?
🐶 Прочитай вірш вголос.Чи твої передбачення змінилися?
Поясни, як ти розумієш слова з вірша:
Кібершкола, повага, хапатися за барки,
брехати, турбота, сварка
🐾 Крок 4. Робота зі словами.
З'ясовуємо значення слів
Шко́ла - 1. Навчальний заклад, який здійснює загальну освіту і виховання
молодого покоління.
молодого покоління.
2. Приміщення, в якому міститься такий заклад
Кібер - це слово-приставка, що означає «пов'язаний з комп'ютерами та
інтернетом». В англійську мову слово «cyber» (вимовляється
«сáйбер») прийшло з грецької, де «кібернетикою» називають науку
про управління і передачі інформації серед людей і машин.
Кібер - це перша частина складних слів, що означає «пов'язаний з
комп'ютерами та Інтернетом».
комп'ютерами та Інтернетом».
Ро́бот - автомат, схожий зовнішнім виглядом і рухами на людину.
🐾 Крок 5. Продовжуємо роботу над віршем
🐶 Прочитай вірш вголос ще раз.
🐶 Прочитай вірш вголос ще раз.
Яка тема вірша?
Головна думка?
Який заголовок має вірш?
Придумай свій заголовок.
Які «людські науки» вчать роботи?
Навіщо роботам людські науки?
🐶 Прочитай вірш виразно, з інтонацією своїм рідним.
🐾 Крок 6. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 7. Працюємо у зошиті. Відкрий звичайний зошит. Постав його навскоси
🐾 Крок 8. Повтори Чотири таємниці красивого почерку
🐾 Крок 9. Тепер запиши каліграфічно за зразком.
🐾Крок 10. Продовжуємо працювати в підручнику та зошиті
🐾 Крок 11. Перевір написане.
🐾 ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!! 🐾
Немає коментарів:
Дописати коментар