🐾 Українська мова!🐾
До уроку приготуй:
🐶 Звичайний зошит
🐶 Ручку
🐾Розпочинаємо!🐾
🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку.
🐶 Сьогодні на уроці ти:
🐾 закріпиш вміння писати малу та велику букви "ге" та
правильно з'єднувати їх з іншими буквами
правильно з'єднувати їх з іншими буквами
🐾 писати склади, слова та речення з вивченими буквами
🐾 закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою "ге"
🐾 Крок 2. Пригадай як пишуться мала та велика букви "ге".
🐾 Крок 4. Прочитай склади.🐾 закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою "ге"
🐾 Крок 2. Пригадай як пишуться мала та велика букви "ге".
Натисни 🐾.
🐾 Крок 3. Працюємо в зошиті.
Відкрий звичайний зошит. Постав його навскоси.
Відступи один рядок вниз.
Пропиши за зразком до кінця рядків.
Не забувай правильно сидіти від час письма
Відступи один рядок вниз.
Пропиши за зразком до кінця рядків.
Не забувай правильно сидіти від час письма
га ге гі ги го гу
аг ег іг иг ог уг
🐾 Крок 5. Запиши прочитані склади в зошит.
Правильно з'єднуй букви між собою
🐾 Крок 6. Прочитай слова.
голубка гуска галка гніздо
голова голівонька головний
Галя Галина Галинка
Ганна Ганнуся Ганнусенька
Ганнуся й Галинка - подруги.🐾 Крок 7. Запиши прочитані слова в зошит.
🐾 Крок 8. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 9. Працюємо в підручнику.Відкрий "Буквар" на сторінці 59.
Завдання 1 на сторінці 59
Прочитай слова та знайди підпис до малюнка.
🐾 Крок 11. Працюємо з малюнком. Завдання 2.
🐾 Крок 9. Працюємо в підручнику.Відкрий "Буквар" на сторінці 59.
🐶 Розглянь малюнок.
🐶 Що відбувається?
🐶 Прочитай слово біля малюнка та розглянь схему до нього.
🐶 Що тебе здивувало?
Що в газетах розташовують?
Що в газетах розташовують?
Чим газета відрізняється від книги на перший погляд?
🐾 Крок 10. Працюємо в підручнику. Завдання 1 на сторінці 59
Прочитай слова та знайди підпис до малюнка.
🐾 Крок 11. Працюємо з малюнком. Завдання 2.
🐶 Прочитай слова і знайди їх на малюнку
🐶 Що читають діти?
телепередачах
🐶 Що читають діти?
🐾 Крок 12. З'ясовуємо значення слів.
Газета - друковане на великих аркушах
паперу видання, що виходить через певні,
короткі проміжки часу (щоденно, щотижня,
кожні два тижні). Містить новини,
статті та інші матеріали
паперу видання, що виходить через певні,
короткі проміжки часу (щоденно, щотижня,
кожні два тижні). Містить новини,
статті та інші матеріали
Медіа - різні способи збереження та передачі
інформації
інформації
Афіша - надруковане або написане за певною формою
оголошення про концерт, виставу, лекцію і т. ін.,
що вивішується на видному місці
оголошення про концерт, виставу, лекцію і т. ін.,
що вивішується на видному місці
Листівка - поштова картка, іноді з малюнком з одного боку,
для відкритого листа
для відкритого листа
Реклама - плакат, об'ява і т. ін., що використовуються як засіб
привертання уваги покупців, споживачів, глядачів, замовників
привертання уваги покупців, споживачів, глядачів, замовників
Журнал - періодичне друковане видання у вигляді книжки
Рубрика - розділ у газеті, журналі і т. ін. або відділ у радіо- і телепередачах
🐾 Крок 13. Прочитай текст під малюнком вголос.
🐾 Крок 14. Прочитай текст вголос ще раз.
🐶 Чи знав ти вже цю інформацію?
🐶 Чи знав ти вже цю інформацію?
🐶 Як гадаєш, ти прочитав факти чи думки?
🐾 Крок 15. Підбиваємо підсумки:
🐶 Є паперові способи передачі інформації у вигляді книги,
газети, афіши, реклами, фотографії, газети, мапи, журналу.
Вони всі різні за призначенням.
🐶 Газета – це друковане на великих аркушах паперу видання,
що виходить через певні, короткі проміжки часу.
🐶 В інформації або в тексті є факти і є думки, які треба розрізняти
🐾 Крок 16. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
🐶 Є паперові способи передачі інформації у вигляді книги,
газети, афіши, реклами, фотографії, газети, мапи, журналу.
Вони всі різні за призначенням.
🐶 Газета – це друковане на великих аркушах паперу видання,
що виходить через певні, короткі проміжки часу.
🐶 В інформації або в тексті є факти і є думки, які треба розрізняти
🐾 Крок 16. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар