Українська мова 5 травня

🐾 Українська мова!🐾

  До уроку приготуй:    
           🐶   Підручник "Українська мова. Буквар"      
          🐶    Звичайний зошит 
          🐶    Ручку 
                               🐾Розпочинаємо!🐾
    🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку. 
                       🐶  Сьогодні на уроці ти:         
                       🐾  закріпиш вміння писати малу та велику букви "ге" та 
                          правильно з'єднувати їх з іншими буквами
                       🐾  писати склади, слова та речення з вивченими буквами 
                 🐾  закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою "ге"  
      🐾 Крок 2.   Пригадай як пишуться мала та велика букви "ге". 
                      Натисни 🐾.
    🐾 Крок 3.    Працюємо в зошиті. 
                         Відкрий звичайний зошит. Постав його навскоси. 
                         Відступи один рядок вниз.
                         Пропиши за зразком до кінця рядків. 
                         Не забувай правильно сидіти від час письма 
    🐾 Крок 4. Прочитай склади.
                          га    ге    гі    ги    го    гу  
                    аг    ег    іг    иг    ог    уг   
    🐾 Крок 5.  Запиши прочитані склади в зошит.
                        Правильно з'єднуй букви між собою  
    🐾 Крок 6. Прочитай слова.
               голубка гуска  галка гніздо
            голова  голівонька  головний 
            Галя   Галина   Галинка
            Ганна  Ганнуся  Ганнусенька
            Ганнуся й Галинка - подруги.🐾 Крок 7.  Запиши прочитані слова в зошит.
      🐾 Крок 8.  Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів. 
    🐾 Крок 9. Працюємо в підручнику.Відкрий "Буквар" на сторінці 59.
                            🐶 Розглянь малюнок. 
        🐶  Що відбувається?
        🐶  Прочитай слово біля малюнка  та розглянь схему до нього.
       🐶  Переглянь відео.  Натисни 🐾
       🐶  Що тебе здивувало?
                Що в газетах розташовують? 
                Чим газета відрізняється від книги на перший погляд? 
      🐾 Крок 10.  Працюємо в підручнику. 
                            Завдання 1 на сторінці 59
                            Прочитай слова та знайди підпис до малюнка.
      🐾 Крок 11.  Працюємо з малюнком. Завдання 2.
                 🐶 Прочитай слова і знайди їх на малюнку
              🐶  Що читають діти?
       🐾 Крок 12. З'ясовуємо значення слів.
             Газета - друковане на великих аркушах 
                     паперу видання, що виходить через певні, 
                     короткі проміжки часу (щоденно, щотижня,
                     кожні два тижні). Містить новини,
                     статті та інші матеріали 
           Медіа - різні способи збереження та передачі 
                    інформації
           Афіша - надруковане або написане за певною формою 
                   оголошення про концерт, виставу, лекцію і т. ін., 
                   що вивішується на видному місці
            Листівка - поштова картка, іноді з малюнком з одного боку, 
                        для відкритого листа 
           Реклама - плакат, об'ява і т. ін., що використовуються як засіб 
                      привертання уваги покупців, споживачів, глядачів, замовників  
           Журнал - періодичне друковане видання у вигляді книжки 
     Рубрика - розділ у газеті, журналі і т. ін. або відділ у радіо- і 
                      телепередачах                     
        🐾 Крок 13.   Прочитай текст під малюнком вголос.
    🐾 Крок 14.    Прочитай текст вголос ще раз.  
                          🐶 Чи знав ти вже цю інформацію?
                                       🐶 Як гадаєш, ти прочитав факти чи думки?        
    🐾  Крок 15.  Підбиваємо підсумки:
              🐶  Є паперові способи передачі інформації у вигляді книги, 
                     газети, афіши, реклами, фотографії, газети, мапи, журналу. 
                     Вони всі різні за призначенням.
              🐶 Газета – це друковане на великих аркушах паперу видання, 
                    що виходить через певні, короткі проміжки часу.
             🐶  В інформації або в тексті є факти і є думки, які треба розрізняти
    🐾  Крок 16.  Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.

    ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!!

    Немає коментарів:

    Дописати коментар