🐾 Українська мова!🐾
До уроку приготуй:
🐶 Зошит з друкованою основою
🐶 Ручку
🐾Розпочинаємо!🐾
🐾 Крок 1. Повторюємо вивчене
🐶 Ти вже знаєш, що в українській мові є букви, які міцно дружать
та позначають один звук - це буквосполучення ДЗ, позначає
твердий та м'який приголосні [дз] та [дз'].
🐾 Крок 2. Читаємо склади та слова із вивченим буквосполученням.
🐶 Читаємо склади. Натисни 🔔
🐶 Читаємо слова. Натисни 🔔
🐾 Крок 3. Працюємо в зошиті.
Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 44.
🐶 Пригадай, як пишеться Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 44.
велика буква Д та мала буква з
🐶 Обведи та пропиши все після
синіх крапочок.
🐾 Крок 4. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 5. Працюємо в підручнику.
🐾 Крок 5. Працюємо в підручнику.
🐶 З'ясовуємо значення слів.
Дзьоб - подовжена загострена і покрита рогівкою ротова частина
у птахів і деяких тварин.
Качкодзьоб - невелика австралійська тварина, яка в передній
частині голови має дзьоб, схожий на качиний, а на
ногах — плавальні перетинки.
Хочеш дізнатися більше про нього?
Натисни 🐥
Дзьобати - їсти дзьобом; клювати.
Обценьки - ручне металеве знаряддя у вигляді щипців із
загнутими всередину і загостреними кінцями
для витягування цвяхів.
🐾 Крок 6. Працюємо з текстом. Завдання 2, с. 57.
🐶 Поглянь на малюнки до тексту.
🐶 Як ти думаєш, про що саме буде йти мова у творі?
🐶 Як ти думаєш, про що саме буде йти мова у творі?
🐾 Крок 7. Прочитай текст повністю вголос мамі.
🐶 Чи справдилось те, що ти передбачили? Чому?
🐶 Про яких птахів розповідається у тексті?
🐶 Яка частина їх тіла є відмінною?
🐶 Для чого птахам дзьоб?
🐶 Що може робити дзьобом птах?
🐾 Крок 8. Прочитай текст ще вголос.
🐶 Як ти думаєш, що автор хотів сказати цим текстом?
🐶 Як ти думаєш вдалось це йому?
🐶 Який заголовок можна дібрати?
🐶 Яка особливість дзьоба пелікана? горобця? шишкаря? лелеки?
🐶 Що тебе найбільше здивувало?
🐶 Які слова вам допомогли знайти відповіді на питання?
Ці слова називають ключовими і вони є основними у тексті,
оскільки відображають головне у змісті.
🐾 Крок 9. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні. 🐶 Чи справдилось те, що ти передбачили? Чому?
🐶 Про яких птахів розповідається у тексті?
🐶 Яка частина їх тіла є відмінною?
🐶 Для чого птахам дзьоб?
🐶 Що може робити дзьобом птах?
🐾 Крок 8. Прочитай текст ще вголос.
🐶 Як ти думаєш, що автор хотів сказати цим текстом?
🐶 Як ти думаєш вдалось це йому?
🐶 Який заголовок можна дібрати?
🐶 Яка особливість дзьоба пелікана? горобця? шишкаря? лелеки?
🐶 Що тебе найбільше здивувало?
🐶 Які слова вам допомогли знайти відповіді на питання?
Ці слова називають ключовими і вони є основними у тексті,
оскільки відображають головне у змісті.
🐾 ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!! 🐾
Немає коментарів:
Дописати коментар