Українська мова 30 квітня

🐾 Українська мова!🐾

  До уроку приготуй:    
           🐶   Підручник "Українська мова. Буквар"     
          🐶    Зошит з друкованою основою 
          🐶    Ручку 
                               🐾Розпочинаємо!🐾
    🐾 Крок 1. Повторюємо вивчене
           🐶   Ти вже знаєш, що в українській мові є  букви, які міцно дружать 
                     та позначають один звук - це буквосполучення ДЗ, позначає 
                     твердий та м'який приголосні [дз] та [дз'].
    🐾 Крок 2. Читаємо склади та слова із вивченим буквосполученням. 
                    🐶 Читаємо склади. Натисни 🔔
                    🐶 Читаємо слова. Натисни 🔔
     🐾 Крок 3.  Працюємо в зошиті. 
                          Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці  44.

             🐶 Пригадай, як пишеться 
                   велика буква  Д та мала буква з                 
           🐶  Обведи та пропиши все після  
                    синіх крапочок.
          🐾 Крок 4. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
        🐾 Крок 5.    Працюємо в підручнику.


         🐶  З'ясовуємо значення слів.
               Дзьоб - подовжена загострена і покрита рогівкою ротова частина 
                                у птахів і деяких тварин.
                   Качкодзьоб - невелика австралійська тварина, яка в передній 
                                          частині голови має дзьоб, схожий на качиний, а на 
                                          ногах — плавальні перетинки.
                                   Хочеш дізнатися більше про нього?
                                                  Натисни 🐥
                    Дзьобати - їсти дзьобом; клювати.
                    Обценьки - ручне металеве знаряддя у вигляді щипців із 
                                       загнутими всередину і загостреними кінцями 
                                       для витягування цвяхів.
    🐾 Крок 6.    Працюємо з текстом. Завдання 2, с. 57.
                🐶  Поглянь на малюнки до тексту. 
                    🐶  Як ти думаєш, про що саме буде йти мова у творі?              
    🐾 Крок 7.   Прочитай текст повністю вголос мамі.
               🐶  Чи справдилось те, що ти передбачили? Чому?
               🐶  Про яких птахів розповідається у тексті?
               🐶   Яка частина їх тіла є відмінною?
               🐶   Для чого птахам дзьоб? 
               🐶   Що може робити дзьобом птах?
    🐾 Крок 8.   Прочитай текст ще вголос.
               🐶   Як ти думаєш, що автор хотів сказати цим текстом?
               🐶  Як ти думаєш вдалось це йому? 
               🐶  Який заголовок можна дібрати?  
                  🐶  Яка особливість дзьоба пелікана? горобця? шишкаря? лелеки?
               🐶  Що тебе найбільше здивувало?
                   🐶  Які слова вам допомогли знайти відповіді на питання?
                      Ці слова називають ключовими і вони є основними у тексті, 
                   оскільки відображають головне у змісті.
           🐾  Крок 9. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні. 

    🐾 ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!! 🐾



    Немає коментарів:

    Дописати коментар