🐾 Українська мова!🐾
До уроку приготуй:
🐶 Зошит з друкованою основою
🐶 Ручку
🐾Розпочинаємо!🐾
🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку
🐶 Розглянь малюнок.
🐶 Що ти бачиш?
Що вказує на це?
Як називається це місто?
Як ще ми можемо назвати Київ? Чому?
Що тобі відомо про Київ?
Чи бував ти у Києві?
Як називається наша країна?
🐾 Крок 2. Знайомимося з Києвом.
Натисни на 🐾
🐶 Сьогодні на уроці ти:
🐾 повторимо вивчене про українську мову та поговоримо про державу, в якій ми живемо
🐾 повторимо все те, що вивчали на попередніх уроках
🐾 закріпиш свої вміння розміщувати слова за абеткою
🐾 Крок 4. Працюємо в зошиті. Списуємо речення
🐶 Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 60.
Спиши та допиши речення.
Уважно читай та запам'ятовуй прочитане в рамках!
🐾 Крок 5. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 6. Працюємо з віршем. Сторінка 78
🐶 Працюємо із заголовком.
Прочитай заголовок.
Що означає «дитяча»?
А чи може бути мова дитячою? Яка вона?
Про що на твою думку буде йти мова у вірші?
Що означає «дитяча»?
А чи може бути мова дитячою? Яка вона?
Про що на твою думку буде йти мова у вірші?
🐶 Прочитай вірш.
Чи справдились твої передбачення?
Який заголовок дібрав би ти до вірша?
Чому саме такий?
Який заголовок дібрав би ти до вірша?
Чому саме такий?
🐶 Прочитай вірш вголос ще раз.
🐾 Крок 7. Пригадуємо вивчене
🐶 Прочитай маленький віршик.
Що таке абетка?
Натисни на 🐾
🐶 Працюємо в зошиті. Сторінка 61.
Складаємо список рослин та речей за абеткою.
🐾 Крок 8. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
🐾 Крок 7. Пригадуємо вивчене
🐶 Прочитай маленький віршик.
Що таке абетка?
Натисни на 🐾
🐶 Працюємо в зошиті. Сторінка 61.
Складаємо список рослин та речей за абеткою.
🐾 Крок 8. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар