Українська мова 23 квітня

                  🐾 Українська мова!🐾
        
                   До уроку приготуй:     
         🐶   Підручник "Українська мова. Буквар"      
        🐶   Зошит з друкованою основою   
        🐶   Ручку 
                               🐾Розпочинаємо!🐾
    🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку. 
                        Знайди в підручнику сторінку 52.
          🐶  Біля кого стоять котик і мишка?
            🐶   Розглянь слово та його звукову схему?
          🐶  Отже, сьогодні на уроці ти:
                         🐾  закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою "де"; 
                         🐾  навчишся писати малу букву "д" та правильно з'єднувати її з 
                          іншими буквами;
                         🐾  писати склади та слова з новою буквою. 
    🐾  Крок 2.  Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 38.
    🐾  Крок 3.  Переглянь відео як пишеться мала буква "де". Натисни 🐾.
    🐾  Крок 4.  Проаналізуємо переглянуте: 
                🐶 Чи схожі друкована та рукописні букви?
                    🐶  З яких елементів складається мала буква д?
    🐾  Крок 5.  Пропиши рядки букви, складів та слів до синіх крапочок.
    🐾 Крок 6.  Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
    🐾 Крок 7. Працюємо в підручнику. Читаємо вголос. 
                        На сторінці 52 знайди завдання 1.   
           🐶  Прочитай слова першого стовпчика.
                      Поділи їх на склади. Знайди "зайве" слово у цьому стовпчику. 
           🐶  Прочитай слова другого стовпчика.
                      Поділи їх на склади. Знайди "зайве" слово у цьому стовпчику. 
           🐶  Прочитай слова останнього стовпчика. 
           🐶   Знайди слово, якому належить звукова схема. 
    🐾  Крок 8.  Працюємо з текстом. Завдання 2.
           🐶   Розглянь малюнок. 
             🐶   Що відбувається на малюнку? 
             🐶   Як ти думаєш, де і коли це відбувається?
           🐶   Прочитай заголовок?
           🐶   Чи підходить він до малюнка? Чому?
    🐾  Крок 9. Прочитай текст вголос.
           🐶     Що найбільше тебе здивувало в тексті? 
    🐾  Крок 10. Прочитай текст вголос ще раз. 
        🐶  Про що хотіли автори тобі повідомити? 
    🐾  Крок 11.  Прочитай текст вголос ще раз. Попроси маму записати (голосовим або відео повідомленням) як ти його читаєш. 
    🐾  Крок 12.  Підіб'ємо підсумки: 
          🐶  Рукописна  мала буква д має ті елементи, що ти вже вмієш писати. 
          🐶  Динозаври – це велетенські плазуни, які населяли нашу землю багато років тому, вони бувають різних кольорів та різних розмірів. Існує багато цікавих фактів про їх життя, які досліджують вчені.
    🐾  Крок 13.  Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.

    🐾 ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!! 🐾

    Немає коментарів:

    Дописати коментар