🐾 Українська мова!🐾
До уроку приготуй:
🐶 Підручник "Українська мова. Буквар"
🐶 Зошит з друкованою основою
🐶 Ручку
🐾Розпочинаємо!🐾
🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку.
Знайди в підручнику сторінку 52.
🐶 Біля кого стоять котик і мишка?
🐶 Розглянь слово та його звукову схему?
🐶 Отже, сьогодні на уроці ти:
🐾 Крок 3. Переглянь відео як пишеться мала буква "де". Натисни 🐾.
🐾 Крок 4. Проаналізуємо переглянуте:
🐶 Зошит з друкованою основою
🐶 Ручку
🐾Розпочинаємо!🐾
🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку.
Знайди в підручнику сторінку 52.
🐶 Біля кого стоять котик і мишка?
🐶 Розглянь слово та його звукову схему?
🐶 Отже, сьогодні на уроці ти:
🐾 закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою "де";
🐾 навчишся писати малу букву "д" та правильно з'єднувати її з
іншими буквами;
іншими буквами;
🐾 писати склади та слова з новою буквою.
🐾 Крок 2. Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 38.🐾 Крок 3. Переглянь відео як пишеться мала буква "де". Натисни 🐾.
🐾 Крок 4. Проаналізуємо переглянуте:
🐶 Чи схожі друкована та рукописні букви?
🐶 З яких елементів складається мала буква д?
🐾 Крок 5. Пропиши рядки букви, складів та слів до синіх крапочок.
🐾 Крок 6. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 7. Працюємо в підручнику. Читаємо вголос.
На сторінці 52 знайди завдання 1.
🐶 Прочитай слова першого стовпчика.
Поділи їх на склади. Знайди "зайве" слово у цьому стовпчику.
🐶 Прочитай слова другого стовпчика.
Поділи їх на склади. Знайди "зайве" слово у цьому стовпчику.
🐶 Прочитай слова останнього стовпчика.
🐶 Знайди слово, якому належить звукова схема.
🐾 Крок 8. Працюємо з текстом. Завдання 2.
🐶 Розглянь малюнок.
🐶 Що відбувається на малюнку?
🐶 Як ти думаєш, де і коли це відбувається?
🐶 Прочитай заголовок?
🐶 Чи підходить він до малюнка? Чому?
🐾 Крок 9. Прочитай текст вголос.
🐶 Що найбільше тебе здивувало в тексті?
🐾 Крок 10. Прочитай текст вголос ще раз.
🐶 Про що хотіли автори тобі повідомити?
🐾 Крок 11. Прочитай текст вголос ще раз. Попроси маму записати (голосовим або відео повідомленням) як ти його читаєш.
🐾 Крок 12. Підіб'ємо підсумки:
🐶 Рукописна мала буква д має ті елементи, що ти вже вмієш писати.
🐶 Динозаври – це велетенські плазуни, які населяли нашу землю багато років тому, вони бувають різних кольорів та різних розмірів. Існує багато цікавих фактів про їх життя, які досліджують вчені.
🐾 Крок 13. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
🐾 Крок 5. Пропиши рядки букви, складів та слів до синіх крапочок.
🐾 Крок 6. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 7. Працюємо в підручнику. Читаємо вголос.
На сторінці 52 знайди завдання 1.
🐶 Прочитай слова першого стовпчика.
Поділи їх на склади. Знайди "зайве" слово у цьому стовпчику.
🐶 Прочитай слова другого стовпчика.
Поділи їх на склади. Знайди "зайве" слово у цьому стовпчику.
🐶 Прочитай слова останнього стовпчика.
🐶 Знайди слово, якому належить звукова схема.
🐾 Крок 8. Працюємо з текстом. Завдання 2.
🐶 Розглянь малюнок.
🐶 Що відбувається на малюнку?
🐶 Як ти думаєш, де і коли це відбувається?
🐶 Прочитай заголовок?
🐶 Чи підходить він до малюнка? Чому?
🐾 Крок 9. Прочитай текст вголос.
🐶 Що найбільше тебе здивувало в тексті?
🐾 Крок 10. Прочитай текст вголос ще раз.
🐶 Про що хотіли автори тобі повідомити?
🐾 Крок 11. Прочитай текст вголос ще раз. Попроси маму записати (голосовим або відео повідомленням) як ти його читаєш.
🐾 Крок 12. Підіб'ємо підсумки:
🐶 Рукописна мала буква д має ті елементи, що ти вже вмієш писати.
🐶 Динозаври – це велетенські плазуни, які населяли нашу землю багато років тому, вони бувають різних кольорів та різних розмірів. Існує багато цікавих фактів про їх життя, які досліджують вчені.
🐾 Крок 13. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
🐾 ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!! 🐾
Немає коментарів:
Дописати коментар