Українська мова 21 травня

🐾 Українська мова!🐾

  До уроку приготуй:    
           🐶   Підручник "Українська мова. Буквар"      
          🐶    Звичайний зошит   
          🐶    Ручку 
                               🐾Розпочинаємо!🐾
    🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку. 
             🐶  Які букви ми навчилися писати на минулому уроці?
                🐶   Пригадай, який звук вони позначають?
                   🐶  Сьогодні на уроці ти:         
                       🐾  закріпиш вміння писати малу та велику букви Ч та ч 
                          правильно з'єднувати їх з іншими буквами
                       🐾  писати склади, слова та речення з вивченими буквами 
                 🐾  закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою ч  
       🐾 Крок 2.   Пригадай як пишуться мала та велика букви Чч
                                     Натисни 🐾.
    🐾 Крок 3.    Працюємо в зошиті. 
                         Відкрий звичайний зошит. Постав його навскоси. 
                         Відступи один рядок вниз.
                         Пропиши за зразком до кінця рядків. 
                         Не забувай правильно сидіти під час письма 
    🐾 Крок 4.  Прочитай склади.
                         ча   че   чі    чи   чо    чу  
                    ач   еч   іч    ич   оч    уч   
    🐾 Крок 5.   Запиши прочитані склади в зошит.
                        Правильно з'єднуй букви між собою  
    🐾 Крок 6. Розглянь малюнки. Назви, що на них зображено.  


                 🐶   Запиши всі слова через кому з нового рядка  в зошит. 
                          Не забувай - перше слово пишемо з великої букви.
    🐾 Крок 7.  Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів. 
    🐾 Крок 8. Працюємо в підручнику. Відкрий "Буквар" на сторінці 75.
           🐶 Розглянь малюнок.
                         Що  відбувається між Котиком і Мишеням?
                         Що дивує на цьому малюнку?
                         Чи можливо таке в реальному житті?          
          🐶  Прочитай склади біля малюнка  
    🐾 Крок 9. Працюємо із заголовкам.   
           🐶   Прочитай заголовок. 
                   Що означає слово «невдячна»?
                   Наведи приклади, коли можна так сказати.
           🐶   Поміркуй: чому муха може бути невдячною?
                   Чи можна так сказати на муху у справжньому житті?
                   Як ти думаєш, про що саме буде йти мова у тексті? 
     Крок 10.   Працюємо з текстом. Завдання 1.
           🐶    Прочитай текст вголос.
                                Чи збулися твої передбачення?
                           Чи дійсно муху можна назвати невдячною?
                          Що тебе здивувало? 
                          Що образило?  
                          Яка головна думка тесту?
          🐶    Прочитай текст вголос ще раз.
                                 Назви головних героїв твору. 
                                Як би ти вчинив на місці хлопчика? Чому?
    🐾  Крок 11.  Підбиваємо підсумки:
              🐶 Муха – це комаха, яка живе поряд із людьми, 
                     називається кімнатна муха. Невдячними можуть бути не тільки 
                     мухи,а й люди. 
    🐾  Крок 12.  Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.

    ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!!

    Немає коментарів:

    Дописати коментар