🐾 Українська мова!🐾
До уроку приготуй:
🐶 Звичайний зошит
🐶 Ручку
🐾Розпочинаємо!🐾
🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку.
🐶 Які букви ми навчилися писати на минулому уроці?
🐶 Пригадай, який звук вони позначають?
🐶 Сьогодні на уроці ти:
🐾 закріпиш вміння писати малу та велику букви Ч та ч
правильно з'єднувати їх з іншими буквами
правильно з'єднувати їх з іншими буквами
🐾 писати склади, слова та речення з вивченими буквами
🐾 закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою ч
🐾 Крок 2. Пригадай як пишуться мала та велика букви Чч
🐾 Крок 4. Прочитай склади.🐾 закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою ч
🐾 Крок 2. Пригадай як пишуться мала та велика букви Чч
🐾 Крок 3. Працюємо в зошиті.
Відкрий звичайний зошит. Постав його навскоси.
Відступи один рядок вниз.
Пропиши за зразком до кінця рядків.
Відступи один рядок вниз.
Пропиши за зразком до кінця рядків.
Не забувай правильно сидіти під час письма
ча че чі чи чо чу
ач еч іч ич оч уч
🐾 Крок 5. Запиши прочитані склади в зошит.
Правильно з'єднуй букви між собою
🐾 Крок 6. Розглянь малюнки. Назви, що на них зображено.
🐶 Запиши всі слова через кому з нового рядка в зошит.
Не забувай - перше слово пишемо з великої букви.
🐾 Крок 7. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 8. Працюємо в підручнику. Відкрий "Буквар" на сторінці 75.
🐶 Розглянь малюнок.
Що відбувається між Котиком і Мишеням?
Що дивує на цьому малюнку?
Чи можливо таке в реальному житті?
🐶 Прочитай склади біля малюнка
Що відбувається між Котиком і Мишеням?
Що дивує на цьому малюнку?
Чи можливо таке в реальному житті?
🐶 Прочитай склади біля малюнка
🐾 Крок 9. Працюємо із заголовкам.
🐶 Прочитай заголовок.
Що означає слово «невдячна»?
Наведи приклади, коли можна так сказати.
🐶 Поміркуй: чому муха може бути невдячною?
Чи можна так сказати на муху у справжньому житті?
Як ти думаєш, про що саме буде йти мова у тексті?
Крок 10. Працюємо з текстом. Завдання 1.
🐶 Прочитай текст вголос.
🐶 Прочитай текст вголос.
Чи збулися твої передбачення?
Чи дійсно муху можна назвати невдячною?
Що тебе здивувало?
Що образило?
Яка головна думка тесту?
Що тебе здивувало?
Що образило?
Яка головна думка тесту?
🐶 Прочитай текст вголос ще раз.
Назви головних героїв твору.
Як би ти вчинив на місці хлопчика? Чому?
🐾 Крок 11. Підбиваємо підсумки:
🐶 Муха – це комаха, яка живе поряд із людьми,
називається кімнатна муха. Невдячними можуть бути не тільки
мухи,а й люди.
🐾 Крок 12. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
🐶 Муха – це комаха, яка живе поряд із людьми,
називається кімнатна муха. Невдячними можуть бути не тільки
мухи,а й люди.
🐾 Крок 12. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар