Українська мова 20 травня

🐾 Українська мова!🐾

  До уроку приготуй:    
           🐶   Підручник "Українська мова. Буквар"     
          🐶    Зошит з друкованою основою 
          🐶    Ручку 
                               🐾Розпочинаємо!🐾

    🐾 Крок 1 Визначаємо тему й мету уроку
    🐶 Розглянь малюнок. 
              🐶   Що відбувається на малюнку?
                           Чому Котик і Мишеня одягли таке вбрання?  
                           Чому Котик одягнув чоботи?
                           Де використовують червону накидку?     
             Факір - європейська назва мандрівного фокусника, який демонструє нечутливість тіла до болю, незвичайну силу, вміння приборкувати гадюк тощо
                 🐶    Розглянь звукову схему до слова червоний  та проаналізуй її.
                           З якими словами можна вжити це слово? 
         Червоний колір в природі сигналізує про небезпеку. Тому побачивши рослину чи тваринку, на якій є червоний колір, бажано не чіпати їх.
                     🐶  Сьогодні на уроці ти:  
                              🐾  навчишся писати букви Ч та ч 
                               🐾  писати склади, слова з вивченими буквами  
                                🐾  закріпиш свої вміння читати слова та тексти 
                                          із ними.  
     🐾 Крок 2.    Працюємо в підручнику.
                          Завдання 1 на сторінці 74.
                🐶     Прочитай слова вголос.
                             Чи знаєш ти їх значення?
                              Значення якого слова тобі є незрозумілим?
        🐾 Крок 3.    З'ясовуємо значення слів.



          
         Чорниця – ягідний кущ з родини вересових. В Україні росте в лісах Карпатах та на Поліссі. Ягоди чорниці надзвичайно корисні для здоров'я людини.
         Чечевиця (Сочевиця)– рослина із родини Бобових, насіння росте в стручках, зазвичай з двома насінинами в кожному. Має  безліч різновидів, вони відрізняються кольором і застосовуються для приготування різних страв, а її смак нагадує горіх.
    🐾 Крок 4.   Працюємо в зошиті. 
               🐶    Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 57.
                         🐶  Переглянь як пишуться мала та велика букви "ча". 
                             Натисни 🐾.
        🐶  Проаналізуємо переглянуте: 
                Чи схожі друковані та рукописні букви?
         🐶    Пропиши рядки букв, складів, слів та речення на сторінці 57.         
     🐾 Крок 5.  Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.

     🐾 Крок 6.    Працюємо з віршем. Завдання 2. 
           🐶   Працюємо із малюнками.
                          Передбач по малюнку про що буде вірш?
                          Хто головний герой вірша?
                          Що відчуває герой? 
                          Що вказує на це?
                          Як ти думаєш, яку картину міг би  намалювати черв’ячок?
                          🐶   Прочитай вірш.
                           Чи справдились твої передбачення?
                           Який заголовок можна дати?
                           Чому саме такий?
                        🐶  Прочитай вірш  вголос ще раз. 
                          Яке слово використовують для порівняння черв’ячка? 
                          Як ти гадаєш чому?
    🐾  Крок 7.  Складаємо речення за малюнками:
              🐶  Розглянь на малюнки. 
                      Знайди потрібне словосполучення.
                      Чому ти так думаєш?
                      Що вказує на це?
                      Чи були у тебе такі ситуації
                      Що ти відчував?       
    🐾  Крок 8. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні. 


    🐾 ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!! 🐾

    Немає коментарів:

    Дописати коментар