🐾 Українська мова!🐾
До уроку приготуй:
🐶 Зошит з друкованою основою
🐶 Ручку
🐾Розпочинаємо!🐾
🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку
Чому Котик і Мишеня одягли таке вбрання?
Чому Котик одягнув чоботи?
Де використовують червону накидку?
Факір - європейська назва мандрівного фокусника, який демонструє нечутливість тіла до болю, незвичайну силу, вміння приборкувати гадюк тощо
🐶 Розглянь звукову схему до слова червоний та проаналізуй її.
З якими словами можна вжити це слово?
Червоний колір в природі сигналізує про небезпеку. Тому побачивши рослину чи тваринку, на якій є червоний колір, бажано не чіпати їх.
🐶 Сьогодні на уроці ти:
🐾 навчишся писати букви Ч та ч
🐾 писати склади, слова з вивченими буквами
🐾 закріпиш свої вміння читати слова та тексти
🐾 навчишся писати букви Ч та ч
🐾 писати склади, слова з вивченими буквами
🐾 закріпиш свої вміння читати слова та тексти
із ними.
🐾 Крок 2. Працюємо в підручнику.
🐶 Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 57.
🐶 Переглянь як пишуться мала та велика букви "ча".
🐾 Крок 2. Працюємо в підручнику.
Завдання 1 на сторінці 74.
🐶 Прочитай слова вголос.
Чи знаєш ти їх значення?
Значення якого слова тобі є незрозумілим?
🐾 Крок 3. З'ясовуємо значення слів.
Чорниця
– ягідний кущ з родини вересових. В Україні росте в лісах Карпатах та на Поліссі. Ягоди чорниці надзвичайно корисні для здоров'я людини.
Чечевиця (Сочевиця)– рослина із родини Бобових, насіння росте
в стручках, зазвичай з двома насінинами в кожному. Має безліч різновидів, вони відрізняються кольором
і застосовуються для приготування різних страв, а її смак нагадує горіх.
🐾 Крок 4. Працюємо в зошиті. 🐶 Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 57.
🐶 Переглянь як пишуться мала та велика букви "ча".
Натисни 🐾.
🐶 Проаналізуємо переглянуте:
Чи схожі друковані та рукописні букви?
🐶 Пропиши рядки букв, складів, слів та речення на сторінці 57.
🐾 Крок 5. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 6. Працюємо з віршем. Завдання 2.
🐶 Працюємо із малюнками.
Передбач по малюнку про що буде вірш?
Хто головний герой вірша?
Хто головний герой вірша?
Що відчуває герой?
Що вказує на це?
Як ти думаєш, яку картину міг би намалювати черв’ячок?
🐶 Прочитай вірш.
Чи справдились твої передбачення?
Який заголовок можна дати?
Чому саме такий?
Який заголовок можна дати?
Чому саме такий?
🐶 Прочитай вірш вголос ще раз.
Яке слово використовують для порівняння черв’ячка?
Як ти гадаєш чому?
Знайди потрібне словосполучення.
Чому ти так думаєш?
Що вказує на це?
Чи були у тебе такі ситуації?
Що ти відчував?
🐾 Крок 8. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
Яке слово використовують для порівняння черв’ячка?
Як ти гадаєш чому?
🐾 Крок 7. Складаємо речення за малюнками:
🐶 Розглянь на малюнки. Знайди потрібне словосполучення.
Чому ти так думаєш?
Що вказує на це?
Чи були у тебе такі ситуації?
Що ти відчував?
🐾 Крок 8. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
🐾 ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!! 🐾
Немає коментарів:
Дописати коментар