🐾 Українська мова!🐾
До уроку приготуй:
🐶 Зошит з друкованою основою
🐶 Ручку
🐶 Альбом та кольорові олівці
🐾Розпочинаємо!🐾
🐾 Крок 1. Повторюємо та закріплюємо вивчене.
🐶 Ти вже знаєш:
що є буквосполучення й букви, що позначають один звук -
ДЗ, ДЖ та Щ.
Повтори та запам'ятай!
Натисни на 🐾
🐾 Крок 2. Визначаємо тему й мету уроку
🐶 Сьогодні на уроці ти:
🐾 закріпиш свої вміння писати буквосполучення дж, склади, слова з ним
🐾 закріпиш свої вміння читати слова та тексти
з буквосполученням дж
Квіти люблять бджоли, оси, джмелі та метелики.
🐾 Крок 3. Читаємо склади.
Натисни на 🐾
🐾 Крок 4. Працюємо в зошиті.
🐶 Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 56.
🐶 Зверни увагу, що букви д і ж поєднуються безвідривно
🐶 Обведи та пропиши все після синіх крапочок.
🐾 Крок 5. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 6. Працюємо в підручнику.
Завдання 1 на сторінці 73.
🐶 Прочитай слова вголос.
Чи знаєш ти їх значення?
Що мають спільне ці всі слова?
На яке питання вони відповідають?
🐾 Крок 6. Працюємо з текстом. Завдання 2.
🐶 Прочитай текст повністю вголос.
Де і коли відбувалась ця подія?
Чому ти так думаєш?
Чому ти так думаєш?
Про що розповідається в тексті?
Що тебе вразило?
🐾 Крок 7. Працюємо з текстом. Завдання 2.
🐶 Якою ти уявляєш бджілку Жу-Жу?
Хто ще був присутній на галявині?
Яким ти уявляєш джмелика?
Яка квітка стала подружкою Жу-Жу?
На що вона схожа?
🐶 Намалюй малюнок до цього тексту.
🐾 Крок 8. Добираємо заголовок до тексту.
🐶 Який заголовок можна дати цьому тексту?
Чому саме такий?
Отже, яка головна думка тексту?🐾 Крок 9. Підбиваємо підсумки:
🐶 У кожної комахи є своя квітка – подружка. Квіти люблять бджоли, оси, джмелі та метелики.
🐾 Крок 10. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
🐾 ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!! 🐾
Немає коментарів:
Дописати коментар