Українська мова 19 травня

🐾 Українська мова!🐾
  До уроку приготуй:    
           🐶   Підручник "Українська мова. Буквар"     
          🐶    Зошит з друкованою основою 
          🐶    Ручку
            🐶    Альбом та кольорові олівці  
                               🐾Розпочинаємо!🐾
    🐾 Крок 1. Повторюємо та закріплюємо вивчене.
             🐶 Ти вже знаєш: 
                        що є буквосполучення й букви, що позначають один звук - 
                                        ДЗ, ДЖ та Щ.
                            Повтори та запам'ятай! 
                               Натисни на  🐾
    🐾 Крок 2 Визначаємо тему й мету уроку
                 🐶  Сьогодні на уроці ти:  
                        🐾  закріпиш свої вміння писати буквосполучення дж, склади, слова з ним
                        🐾  закріпиш свої вміння читати слова та тексти 
                                            з буквосполученням дж  
       🐾 Крок 3.    Читаємо склади.
                   Натисни на  🐾 
    🐾 Крок 4.   Працюємо в зошиті. 
             🐶  Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 56.
      🐶 Пригадай, як пишуться букви Д та ж  
             🐶   Зверни увагу, що букви д  і ж поєднуються безвідривно
                     🐶  Обведи та пропиши все після синіх крапочок.
     🐾 Крок 5.  Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
     🐾 Крок 6.    Працюємо в підручнику.
                          Завдання 1 на сторінці 73.
                🐶     Прочитай слова вголос.
                              Чи знаєш ти їх значення?
                              Що мають спільне ці всі слова?
                              На яке питання вони відповідають?  
     🐾 Крок 6.    Працюємо з текстом. Завдання 2.          
                        🐶  Прочитай текст повністю вголос.
                             Де і коли відбувалась ця подія? 
                        Чому ти так думаєш?
                        Про що розповідається в тексті?
                        Що тебе вразило?
    🐾 Крок 7.    Працюємо з текстом. Завдання 2.
           🐶   Якою ти уявляєш бджілку Жу-Жу? 
                      Хто ще був присутній на галявині?
                      Яким ти уявляєш джмелика?
                      Яка квітка стала подружкою Жу-Жу?
                      На що вона схожа?
          🐶   Намалюй малюнок до цього тексту.
    🐾 Крок 8.    Добираємо заголовок до  тексту.
             🐶   Який заголовок можна дати цьому тексту? 
                     Чому саме такий? 
                     Отже, яка головна думка тексту?🐾  Крок 9.  Підбиваємо підсумки:
              🐶   У кожної комахи є своя квітка – подружка. 
                      Квіти люблять бджоли, оси, джмелі та метелики. 
    🐾  Крок 10. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні. 
    🐾 ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!! 🐾

    Немає коментарів:

    Дописати коментар