🐾 Українська мова!🐾
До уроку приготуй:
🐶 Зошит з друкованою основою
🐶 Ручку
🐾Розпочинаємо!🐾
🐾 Крок 1. Повторюємо вивчене
🐶 Ти вже знаєш:
що таке букви і звуки.
що в українській мові 6 голосних звуків та 10 букв, що їх
позначають.
що букви я,ю,є,ї,щ позначають два звуки.
що Ь - мякий знак -це буква і позначає жодного звука
що в українській мові є букви, які міцно дружать
та позначають один звук - це буквосполучення ДЗ, позначає
твердий та м'який приголосні [дз] та [дз'].
🐾 Крок 2. Визначаємо тему й мету уроку
🐶 Розглянь малюнок.
🐶 Що відбувається на малюнку?Як називається будова?
Яке її призначення?
Хто в ній живе?
Для чого Котику і Мишці мед?
🐶 Розглянь звукову схему до слова бджола та проаналізуй її.
Буквосполучення дж позначає один звук [дж]
🐶 Сьогодні на уроці ти:
🐾 навчишся писати буквосполучення дж
🐾 писати склади, слова з буквосполученням дж
🐾 закріпиш свої вміння читати слова та тексти
🐾 навчишся писати буквосполучення дж
🐾 писати склади, слова з буквосполученням дж
🐾 закріпиш свої вміння читати слова та тексти
з буквосполученням дж
🐾 Крок 3. З'ясовуємо значення слів.
Бджола - медоносна комаха, що збирає
квітковий нектар і переробляє
його на мед.
Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 56.
🐾 Крок 3. З'ясовуємо значення слів.
Бджола - медоносна комаха, що збирає
квітковий нектар і переробляє
його на мед.
🐶 Що ти знаєш про бджіл?
🐾 Крок 4. Працюємо в зошиті. Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 56.
🐶 Зверни увагу, що букви д і ж поєднуються безвідривно
🐶 Обведи та пропиши все до синіх крапочок.
🐾 Крок 5. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 6. Працюємо в підручнику.
Завдання 1 на сторінці 72.
🐶 Прочитай слова вголос.
Чи знаєш ти їх значення?
Значення якого слова тобі є незрозумілим?
Що ти можеш сказати про слова 2 та 3 стовпчиків?
(Це слова-родичі, спільнокореневі слова)
(Це слова-родичі, спільнокореневі слова)
🐾 Крок 6. Працюємо з текстом. Завдання 2.
🐶 Працюємо із малюнками.
Передбач по малюнках про що буде текст?
Як ти думаєш, чому бджоли тримають в руках різні речі?
🐶 Прочитай текст.
Як ти думаєш, чому бджоли тримають в руках різні речі?
🐶 Прочитай текст.
Про що ти з нього дізнався?
Чи справдились твої передбачення?
Чи справдились твої передбачення?
🐶 Прочитай текст повністю вголос.
Який заголовок можна дати цьому тексту?
Кожна бджола має своє призначення, вона відповідає за свою
роботу.
За їх кропітку працю їх називають робітницями.
Іноді так називають людей, які невтомно постійно працюють.
🐾 Крок 8. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
Який заголовок можна дати цьому тексту?
🐾 Крок 7. Підбиваємо підсумки:
🐶 Бджоли живуть родинами у будиночку, який називається вулик. Кожна бджола має своє призначення, вона відповідає за свою
роботу.
За їх кропітку працю їх називають робітницями.
Іноді так називають людей, які невтомно постійно працюють.
🐾 Крок 8. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
🐾 ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!! 🐾
Немає коментарів:
Дописати коментар