Українська мова 18 травня

🐾 Українська мова!🐾

  До уроку приготуй:    
           🐶   Підручник "Українська мова. Буквар"     
          🐶    Зошит з друкованою основою 
          🐶    Ручку 
                               🐾Розпочинаємо!🐾
    🐾 Крок 1. Повторюємо вивчене
          🐶 Ти вже знаєш: 
                        що таке букви і звуки.
                        що в українській мові 6 голосних звуків та 10 букв, що їх 
                        позначають.    
                   що букви я,ю,є,ї,щ позначають два звуки.
                     що Ь - мякий знак -це буква і позначає жодного звука
                        що в українській мові є  букви, які міцно дружать 
                        та позначають один звук - це буквосполучення ДЗ, позначає
                        твердий та м'який приголосні [дз] та [дз'].
    🐾 Крок 2 Визначаємо тему й мету уроку
    🐶 Розглянь малюнок. 
              🐶   Що відбувається на малюнку?
                           Як називається будова? 
                           Яке її призначення?
                           Хто в ній живе?
                           Для чого Котику і Мишці мед?     
                 🐶    Розглянь звукову схему до слова бджола та проаналізуй її.
                              Буквосполучення дж позначає один звук [дж]
                     🐶  Сьогодні на уроці ти:  
                               🐾  навчишся писати буквосполучення дж 
                               🐾  писати склади, слова з буквосполученням дж 
                                🐾  закріпиш свої вміння читати слова та тексти 
                                            з буквосполученням дж   
        🐾 Крок 3.    З'ясовуємо значення слів.
               Бджола - медоносна комаха, що збирає 
                               квітковий нектар і переробляє 
                               його на мед.
             🐶   Що ти знаєш про бджіл?
        Натисни на  🐾 та дізнайся більше про бджіл.    
    🐾 Крок 4.   Працюємо в зошиті. 
                         Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 56.
         🐶 Пригадай, як пишуться букви д та ж  
             🐶   Зверни увагу, що букви д  і ж поєднуються безвідривно
                     🐶  Обведи та пропиши все до синіх крапочок.
     🐾 Крок 5.  Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
     🐾 Крок 6.    Працюємо в підручнику.
                          Завдання 1 на сторінці 72.
                🐶     Прочитай слова вголос.
                             Чи знаєш ти їх значення?
                              Значення якого слова тобі є незрозумілим?
                              Що ти можеш сказати про слова 2 та 3 стовпчиків? 
                          (Це слова-родичі, спільнокореневі слова)
     🐾 Крок 6.    Працюємо з текстом. Завдання 2.          
           🐶   Працюємо із малюнками.
                          Передбач по малюнках про що буде текст?
                          Як ти думаєш, чому бджоли тримають в руках різні речі?
                          🐶   Прочитай текст.
                    Про що ти з нього дізнався? 
                          Чи справдились твої передбачення?
                        🐶  Прочитай текст повністю вголос.
                          Який заголовок можна дати цьому тексту?
    🐾  Крок 7.  Підбиваємо підсумки:
              🐶  Бджоли живуть родинами у будиночку, який називається вулик. 
                      Кожна бджола має своє призначення, вона відповідає за свою 
                     роботу.
                     За їх кропітку працю їх називають робітницями.
                     Іноді так називають людей, які невтомно постійно працюють.          
    🐾  Крок 8. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні. 



    🐾 ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!! 🐾

    Немає коментарів:

    Дописати коментар