🐾 Привіт! 🐾
Продовжуємо вивчати тему:
"Я досліджую природне довкілля навесні"Продовжуємо вивчати тему:
🐶 Підручник "Я досліджую світ"
🐶 Зошит з друкованою основою
🐶 Кольорові олівці, ручку
🐾 Розпочинаємо:)🐾
Навесні прокинеться,
З сонечком обніметься.
Та зелені шати
Нумо приміряти.
(Дерево)
Що ти знаєш про дерева?
До якої природи належать дерева? До якої групи?
🐶 Отже, сьогодні на уроці ми будемо вивчати тему
🐾 Крок 1. Повторюємо вивчене.
Визначаємо тему і мету уроку.
🐶 Відгадай загадку
Визначаємо тему і мету уроку.
🐶 Відгадай загадку
Навесні прокинеться,
З сонечком обніметься.
Та зелені шати
Нумо приміряти.
(Дерево)
Що ти знаєш про дерева?
До якої природи належать дерева? До якої групи?
🐶 Отже, сьогодні на уроці ми будемо вивчати тему
"Я досліджую весняні зміни в житті рослин"
🐾 Крок 2. Спостерігаємо за весняними зміни в природі. Натисни 🌸
🐾 Крок 3. Працюємо з підручником. Сторінка 55.
🐾 Крок 2. Спостерігаємо за весняними зміни в природі. Натисни 🌸
🐾 Крок 3. Працюємо з підручником. Сторінка 55.
🐶 Прочитай текст в рамці вголос.
🐶 Завдання 4. Розглянь схему.
З'ясуй, що відбувається з деревом взимку, а що навесні.
Порівняй малюнки.
🐶 Прочитай висновок в рамці вголос.
🐶 Завдання 5.
Переглянь фото. Встанови послідовність.
🐾 Крок 4. Продовжуємо роботу в підручнику. Сторінка 56.
🐶 Завдання 1.
Розглянь малюнки.
Чому ці рослини так називають в народі?
🐶 Завдання 2.
Розглянь фото як цвітуть плодові рослини та
який плід утворюється на місці квітів.
Чи однаково цвітуть всі плодові дерева?
🐶 Завдання 3.
З'ясуй, що які рослини називають первоцвітами?
Як ти гадаєш, чому всіх їх заборонено зривати і чому їх
занесено до Червоної книги України?
🐾 Крок 5. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 6. Закріплюємо вивчене. Працюємо в зошиті.
🐶 Відкрий зошит на сторінці 48 та виконай всі завдання.
🐾 Крок 7. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
🐶 Завдання 4. Розглянь схему.
З'ясуй, що відбувається з деревом взимку, а що навесні.
Порівняй малюнки.
🐶 Прочитай висновок в рамці вголос.
🐶 Завдання 5.
Переглянь фото. Встанови послідовність.
🐾 Крок 4. Продовжуємо роботу в підручнику. Сторінка 56.
🐶 Завдання 1.
Розглянь малюнки.
Чому ці рослини так називають в народі?
🐶 Завдання 2.
Розглянь фото як цвітуть плодові рослини та
який плід утворюється на місці квітів.
Чи однаково цвітуть всі плодові дерева?
🐶 Завдання 3.
З'ясуй, що які рослини називають первоцвітами?
Як ти гадаєш, чому всіх їх заборонено зривати і чому їх
занесено до Червоної книги України?
🐾 Крок 5. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 6. Закріплюємо вивчене. Працюємо в зошиті.
🐶 Відкрий зошит на сторінці 48 та виконай всі завдання.
🐾 Крок 7. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
🐾 ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!! 🐾
Немає коментарів:
Дописати коментар