Українська мова 14 вересня

Українська мова
🐾До уроку приготуй🐾    
      🐶    Підручник "Українська мова та читання" 
      🐶    Звичайний зошит
      🐶    Ручку 
                           🐾Розпочинаємо!🐾
🐾 Крок 1. Повторюємо вивчене 
     🐶  Що значить «спілкуватися усно»? 
               А письмово?
🐾 Крок 2. Тема й мета уроку.
       🐶   Як ти думаєш, чи були  книги у людей в давнину?
                  Чи в давнину діти знали казки? 
                  Чи розповідали дорослі їм віршики? 
       🐶  У давнину люди не вміли писати, записувати казки, пісні, 
               загадки тощо. Вони їх переказували один одному. 
               Це називають усною народною творчістю.  
🐾 Крок 3. Вивчаємо нове.  
         🐶   На  сторінці 10 підручника  прочитай, що таке усна народна 
                творчість.
🐶 Розглядаємо малюнок с. 10
          Що відбувається?
          Чи може таке бути насправді?
          Чому художник намалював, як борода дідуся перетворюється 
          на книгу?
          Чи схоже це на те, як твори усної народної творчості записували, 
           і тепер ми можемо їх прочитати в книгах?
 🐶  До усної народної творчості відносять такі жанри:
       🐶 Прочитай і запам'ятай, що таке загадка.
🐾 Крок 4. Стіна слів. З'ясовуємо значення слів.  
   Загадка1. Короткий  опис подій, предметів, явищ, які потрібно 
                     впізнати, відгадати.
                                            2.  Що-небудь у природі, житті та діяльності людей, ще 
                       не вирішене або не розгадане, не досліджене.
Загадко́вий - який потребує розгадки, дослідження; 
                      таємничий, незрозумілий.
Пра́ліс - незайманий, предковічний, густий ліс.
Паляни́ця - хлібина переважно з пшеничного борошна, певним чином 
                    замішаного. 
🐾 Крок 5.  Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.

🐾 Крок 6.  Читаємо і обговорюємо с. 10.
     🐶  Чи любиш ти відгадувати загадки? Чому?
              Прочитай назви тварин і загадки про них.
                    Чому в загадках ніколи не називають слово, яке загадали? 
              Які слова використовують у загадках? Чому?
             Яке слово допомогло тобі відгадати загадку?
      🐶  Прочитай загадки, змінюючи силу голосу, інтонацію 
             (наче читає кіт, миша, дідусь, мама)
    🐾 Крок 7.  Працюємо у зошиті.
    🐾  Крок 8.  В підручнику знайди вправу 1 на с. 11. Виконай її. 
                     (Без звуко-буквеного аналізу)
🐾  Крок 9.  Перевір написане.
🐾  Крок 10.  Перевір себе: Чи вмієш ти відгадувати загадки. 
                        Тисни на
           🐾 ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!! 🐾

Немає коментарів:

Дописати коментар