Українська мова 14 травня

🐾 Українська мова!🐾

  До уроку приготуй:    
           🐶   Підручник "Українська мова. Буквар"      
          🐶    Звичайний зошит   
          🐶    Ручку 
                               🐾Розпочинаємо!🐾
    🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку. 
             🐶  Які букви ми навчилися писати на минулому уроці?
                🐶   Пригадай, які звуки вони позначають?
                   🐶  Сьогодні на уроці ти:         
                       🐾  закріпиш вміння писати малу та велику букви "ха" та 
                          правильно з'єднувати їх з іншими буквами
                       🐾  писати склади, слова та речення з вивченими буквами 
                 🐾  закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою "ха"  
       🐾 Крок 2.   Пригадай як пишуться мала та велика букви "ха". 
                                     Натисни 🐾.
    🐾 Крок 3.    Працюємо в зошиті. 
                         Відкрий звичайний зошит. Постав його навскоси. 
                         Відступи один рядок вниз.
                         Пропиши за зразком до кінця рядків. 
                         Не забувай правильно сидіти від час письма 
    🐾 Крок 4.  Прочитай склади.
                         ха   хе   хі    хи   хо    ху  
                    ах   ех   іх    их   ох    ух   
    🐾 Крок 5.   Запиши прочитані склади в зошит.
                        Правильно з'єднуй букви між собою  
    🐾 Крок 6. Переглянь відео. Відгадай загадки та пограй у гру.  
                                 Натисни 🐾.
                 🐶   Запиши всі слова-відгадки та слова, у яких є буква "ха", 
                         через кому з нового рядка  в зошит за зразком: 
    🐾 Крок 7.  Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів. 
    🐾 Крок 8. Працюємо в підручнику. Відкрий "Буквар" на сторінці 69.
           🐶 Розглянь малюнок.
                         Що  відбувається між Котиком і Мишеням?
                         Чи не вихваляються вони, часом, одним перед одним?
                         З чого це видно?
                🐶  Прочитай слово біля малюнка  та розглянь схему до нього.
                        Чи знаєш ти про хвости?
    🐾 Крок 9. З'ясовуємо значення слів.     
                        Хвіст - придаток на задній частині тіла тварини, що являє собою 
                                    продовження хребта. 
                        Хвастати - хвалити себе, хвалитися ким-, чим-небудь. 
     Крок 10.   Працюємо зі словами. Завдання 1.
           🐶    Прочитай слова вголос.
                                 Чи знаєш ти їх значення?
                          Значення якого слова тобі є незрозумілим? 
                           Подумай, до скількох слів підходить схема?
     🐾 Крок 11.   Працюємо із віршем. Завдання 2
               🐶   Розглянь малюнок.
                               Що на ньому зображено?
                          Що робить дівчинка?
                          Над чим замислилась дівчинка? 
                          Чи можеш визначити про що і про кого буде вірш?
                                          🐶   Прочитай вірш вголос.
                 🐶       Чи збулися твої передбачення?
                                Який заголовок ти підібрав до вірша?
    🐾 Крок 12.    Читай вірш вголос ще раз.  
                 🐶     Що тебе здивувало? 
                                Що не сподобалось?  
                                Яка головна думка вірша?
                      🐶   Прочитай тільки ту частину вірша, в якій дівчинка говорить
                              про тварин?   
                         Який висновок вона зробила про наявність хвостів?
                      🐶   Прочитай частину вірша, в якій йдеться про людей? 
                               Тож кого саме вона згадує?
                               А якої думки ти? 
                               Чи дійсно сумно дитині у такій родині?
    🐾  Крок 13.  Підбиваємо підсумки:
              🐶 Хвости є у кожної тварини: звірів та птахів. Але вони різні за 
                    своїм виглядом і будовою. Хвіст тваринам допомагає 
                    пристосуватись у навколишньому середовищі.
    🐾  Крок 14.  Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.

    ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!!

    Немає коментарів:

    Дописати коментар