🐾 Українська мова!🐾
До уроку приготуй:
🐶 Звичайний зошит
🐶 Ручку
🐾Розпочинаємо!🐾
🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку.
🐶 Які букви ми навчилися писати на минулому уроці?
🐶 Пригадай, які звуки вони позначають?
🐶 Сьогодні на уроці ти:
🐾 закріпиш вміння писати малу та велику букви "ха" та
правильно з'єднувати їх з іншими буквами
правильно з'єднувати їх з іншими буквами
🐾 писати склади, слова та речення з вивченими буквами
🐾 закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою "ха"
🐾 Крок 2. Пригадай як пишуться мала та велика букви "ха".
🐾 Крок 4. Прочитай склади.🐾 закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою "ха"
🐾 Крок 2. Пригадай як пишуться мала та велика букви "ха".
Натисни 🐾.
🐾 Крок 3. Працюємо в зошиті.
Відкрий звичайний зошит. Постав його навскоси.
Відступи один рядок вниз.
Пропиши за зразком до кінця рядків.
Не забувай правильно сидіти від час письма
Відступи один рядок вниз.
Пропиши за зразком до кінця рядків.
Не забувай правильно сидіти від час письма
ха хе хі хи хо ху
ах ех іх их ох ух
🐾 Крок 5. Запиши прочитані склади в зошит.
Правильно з'єднуй букви між собою
🐾 Крок 6. Переглянь відео. Відгадай загадки та пограй у гру.
Натисни 🐾.
🐶 Запиши всі слова-відгадки та слова, у яких є буква "ха",
через кому з нового рядка в зошит за зразком:
🐾 Крок 7. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 8. Працюємо в підручнику. Відкрий "Буквар" на сторінці 69.
🐶 Розглянь малюнок.
Що відбувається між Котиком і Мишеням?
Чи не вихваляються вони, часом, одним перед одним?
З чого це видно?
🐶 Прочитай слово біля малюнка та розглянь схему до нього.
Чи знаєш ти про хвости?
Що відбувається між Котиком і Мишеням?
Чи не вихваляються вони, часом, одним перед одним?
З чого це видно?
🐶 Прочитай слово біля малюнка та розглянь схему до нього.
Чи знаєш ти про хвости?
🐾 Крок 9. З'ясовуємо значення слів.
Хвіст - придаток на задній частині тіла тварини, що являє собою
продовження хребта.
продовження хребта.
Хвастати - хвалити себе, хвалитися ким-, чим-небудь.
Крок 10. Працюємо зі словами. Завдання 1.
🐶 Прочитай слова вголос.
Подумай, до скількох слів підходить схема?
🐶 Прочитай слова вголос.
Чи знаєш ти їх значення?
Значення якого слова тобі є незрозумілим? Подумай, до скількох слів підходить схема?
🐾 Крок 11. Працюємо із віршем. Завдання 2
🐶 Розглянь малюнок.
Над чим замислилась дівчинка?
Чи можеш визначити про що і про кого буде вірш?
Що на ньому зображено?
Що робить дівчинка?Над чим замислилась дівчинка?
Чи можеш визначити про що і про кого буде вірш?
🐶 Прочитай вірш вголос.
🐶 Чи збулися твої передбачення?
🐶 Чи збулися твої передбачення?
Який заголовок ти підібрав до вірша?
🐾 Крок 12. Читай вірш вголос ще раз.
🐶 Що тебе здивувало?
Що не сподобалось?
Яка головна думка вірша?
А якої думки ти?
Чи дійсно сумно дитині у такій родині?
🐶 Прочитай тільки ту частину вірша, в якій дівчинка говорить
про тварин?
Який висновок вона зробила про наявність хвостів?про тварин?
🐶 Прочитай частину вірша, в якій йдеться про людей?
Тож кого саме вона згадує?А якої думки ти?
Чи дійсно сумно дитині у такій родині?
🐾 Крок 13. Підбиваємо підсумки:
🐶 Хвости є у кожної тварини: звірів та птахів. Але вони різні за
своїм виглядом і будовою. Хвіст тваринам допомагає
пристосуватись у навколишньому середовищі.
🐾 Крок 14. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
🐶 Хвости є у кожної тварини: звірів та птахів. Але вони різні за
своїм виглядом і будовою. Хвіст тваринам допомагає
пристосуватись у навколишньому середовищі.
🐾 Крок 14. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар