Українська мова 13 травня

🐾 Українська мова!🐾

  До уроку приготуй:    
           🐶   Підручник "Українська мова. Буквар"      
          🐶    Зошит з друкованою основою   
          🐶    Ручку 
                              🐾Розпочинаємо!🐾
    🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку. 
                        Пограй у груЗапам'ятай секрет. 
                        Натисни 🐾.
          🐶  З якої букви починалися всі слова у грі?
          🐶  Отже, сьогодні на уроці ти:
                           🐾  закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою "ха"
                           🐾  навчишся писати малу та велику букви "ха" та правильно 
                            з'єднувати їх з іншими буква
                 🐾  писати склади, слова та речення з новими буквами
                     🐾  дізнаєшся, що може бути солодким .
    🐾 Крок 2. Працюємо в підручнику 68.
             🐶     Розглянь малюнок в підручнику.
                         Хто і що  зображено на  малюнку?
                🐶  Прочитай слово біля малюнка  та розглянь схему до нього.
                        Чи знаєш ти, хто такий ховрах?
       🐾 Крок 3. З'ясовуємо значення слів.     
       
           Ховрах - невелика тварина з роду гризунів родини білячих, поширена в Європі, Азії та Північній Америці; завдає великої шкоди посівам.

        Хом'як - польовий гризун з товстим, неповоротким тілом і добре розвиненими защічними мішками, шкідник польових і городніх культур. 
    🐾 Крок 4.  Працюємо з підручником. 
                              Завдання 1 на сторінці 68.
                🐶    Прочитай слова вголос.
                          Чи знаєш ти їх значення?
                          Значення якого слова тобі є незрозумілим?
    🐾 Крок 5.   Працюємо з текстом. Завдання 2.
            🐶 Працюємо із заголовком.
                         Прочитай заголовок до тексту.
                              Що означає  слово «смачна»?
                         Що буває «смачною»?
                         Чи буває «смачною» дорога?
                         Коли ми так можемо сказати «смачна»?
                          Чи можеш визначити про що і про кого буде текст?
        🐾 Крок 6.   Прочитай текст вголос.
                 🐶       Чи збулися твої передбачення?
                               Що тебе здивувало? 
                                     Що не сподобалось?
                                То ж чому текст має таку назву?
    🐾 Крок 7.    Читай текст вголос частинами.  
                 🐶     Прочитай  перший абзац.
                                Про що можна дізнатись у цій частині?
                                Яка її мета?
                     🐶    Ця частина є початком всього тексту. 
                           Отже,  вона має назву ЗАЧИН.   
             🐶     Прочитай  другий абзац.
                                 Про що можна дізнатись у цій частині?
                      🐶    Частина тексту, у якій показано як розгортаються події та 
                            що відбувається з героями  називається ГОЛОВНА ЧАСТИНА.
                      🐶    Прочитай як називається наступна частина тексту.
                            КІНЦІВКА - це завершення тексту.
                      Подумай, яка кінцівка у цього тексту.
     🐾  Крок 8.   Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 55. 
                          Виконай завдання 3.
                                   Натисни 🐾
     🐾 Крок 9.  Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів. 
    🐾  Крок 10.  Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 52.
    🐾 Крок 11.   Переглянь як пишуться мала та велика букви "ха". 
                             Натисни 🐾.
    🐾  Крок 12.  Проаналізуємо переглянуте: 
              🐶   Чи схожі друковані та рукописні букви?
    🐾  Крок 13.  Пропиши рядки букв, складів, слів та речення на сторінці 46.
    🐾  Крок 14.  Підбиваємо підсумки:
              🐶  Хом'яки і ховрахи – це гризуни, які мають  спільні і 
                     відмінні ознаки. Продукти харчування у них однакові. 
              🐶  Текст має зачин, головну частину і  кінцівку
                      кожна частина має своє призначення.
    🐾  Крок 15.  Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.


    ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!!