🐾 Українська мова!🐾
До уроку приготуй:
🐶 Зошит з друкованою основою
🐶 Ручку
🐾Розпочинаємо!🐾
🐾 Крок 1. Визначаємо тему й мету уроку.
Пограй у гру. Запам'ятай секрет.
Натисни 🐾.
🐶 З якої букви починалися всі слова у грі?
🐶 Отже, сьогодні на уроці ти:
🐾 закріпиш свої вміння читати слова та тексти з буквою "ха"
🐾 навчишся писати малу та велику букви "ха" та правильно
з'єднувати їх з іншими буква
🐾 писати склади, слова та речення з новими буквами
🐾 дізнаєшся, що може бути солодким .
🐾 Крок 2. Працюємо в підручнику 68.з'єднувати їх з іншими буква
🐾 писати склади, слова та речення з новими буквами
🐾 дізнаєшся, що може бути солодким .
🐶 Розглянь малюнок в підручнику.
Хто і що зображено на малюнку?
🐶 Прочитай слово біля малюнка та розглянь схему до нього.
Чи знаєш ти, хто такий ховрах?
🐾 Крок 3. З'ясовуємо значення слів.
Ховрах - невелика тварина з роду гризунів родини білячих, поширена в Європі, Азії та Північній Америці; завдає великої шкоди посівам.
Хом'як - польовий гризун з товстим, неповоротким тілом і добре розвиненими защічними мішками, шкідник польових і городніх культур.
🐾 Крок 4. Працюємо з підручником.
Завдання 1 на сторінці 68.
🐶 Прочитай слова вголос.
Чи знаєш ти їх значення?
Значення якого слова тобі є незрозумілим?
🐾 Крок 5. Працюємо з текстом. Завдання 2.
Натисни 🐾
🐾 Крок 9. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 10. Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 52.
🐾 Крок 11. Переглянь як пишуться мала та велика букви "ха".
Натисни 🐾.Ховрах - невелика тварина з роду гризунів родини білячих, поширена в Європі, Азії та Північній Америці; завдає великої шкоди посівам.
Хом'як - польовий гризун з товстим, неповоротким тілом і добре розвиненими защічними мішками, шкідник польових і городніх культур.
🐾 Крок 4. Працюємо з підручником.
Завдання 1 на сторінці 68.
🐶 Прочитай слова вголос.
Чи знаєш ти їх значення?
Значення якого слова тобі є незрозумілим?
🐾 Крок 5. Працюємо з текстом. Завдання 2.
🐶 Працюємо із заголовком.
Прочитай заголовок до тексту.
Чи буває «смачною» дорога?
Коли ми так можемо сказати «смачна»?
Чи можеш визначити про що і про кого буде текст?
Що означає слово «смачна»?
Що буває «смачною»?Чи буває «смачною» дорога?
Коли ми так можемо сказати «смачна»?
Чи можеш визначити про що і про кого буде текст?
🐾 Крок 6. Прочитай текст вголос.
🐶 Чи збулися твої передбачення?
🐶 Чи збулися твої передбачення?
Що тебе здивувало?
Що не сподобалось?
То ж чому текст має таку назву?
🐾 Крок 7. Читай текст вголос частинами.
Виконай завдання 3.
🐶 Прочитай перший абзац.
Про що можна дізнатись у цій частині?
Яка її мета?
🐶 Ця частина є початком всього тексту.
Отже, вона має назву ЗАЧИН.
🐶 Прочитай другий абзац.
Отже, вона має назву ЗАЧИН.
🐶 Прочитай другий абзац.
Про що можна дізнатись у цій частині?
🐶 Частина тексту, у якій показано як розгортаються події та
що відбувається з героями називається ГОЛОВНА ЧАСТИНА.
Подумай, яка кінцівка у цього тексту.
🐾 Крок 8. Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 55.
що відбувається з героями називається ГОЛОВНА ЧАСТИНА.
🐶 Прочитай як називається наступна частина тексту.
КІНЦІВКА - це завершення тексту.Подумай, яка кінцівка у цього тексту.
🐾 Крок 8. Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 55.
Натисни 🐾
🐾 Крок 9. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 10. Відкрий зошит з друкованою основою на сторінці 52.
🐾 Крок 11. Переглянь як пишуться мала та велика букви "ха".
🐾 Крок 12. Проаналізуємо переглянуте:
🐶 Чи схожі друковані та рукописні букви?
🐾 Крок 13. Пропиши рядки букв, складів, слів та речення на сторінці 46.
🐾 Крок 14. Підбиваємо підсумки:
🐶 Хом'яки і ховрахи – це гризуни, які мають спільні і
відмінні ознаки. Продукти харчування у них однакові.
🐶 Текст має зачин, головну частину і кінцівку,
кожна частина має своє призначення.
🐾 Крок 15. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
🐾 Крок 14. Підбиваємо підсумки:
🐶 Хом'яки і ховрахи – це гризуни, які мають спільні і
відмінні ознаки. Продукти харчування у них однакові.
🐶 Текст має зачин, головну частину і кінцівку,
кожна частина має своє призначення.
🐾 Крок 15. Все, що ти зробив - надішли Людмилі Степанівні.
ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!!