Українська мова
🐾До уроку приготуй🐾
🐶 Підручник "Українська мова та читання"
🐶 Звичайний зошит
🐶 Ручку
🐾Розпочинаємо!🐾
🐾 Крок 6. Продовжуємо працювати з текстом.
🐶 Прочитай текст вголос ще раз
Яка тема тексту? Обери із запропонованих в підручнику чи визнач самостійно.
Яка головна думка тексту?
Хто є героями тексту? Назви їх.
🐶 Звичайний зошит
🐶 Ручку
🐾Розпочинаємо!🐾
🐾 Крок 1. Тема й мета уроку.
🐶 Чи є в тебе друзі?
Що ти любиш робити з друзями?
Чому для тебе важливо мати друзів?
Чи ти можеш вважати улюблену іграшку другом? Чому?
А книгу? Чому?
Чому люди читають книги?
Чому ти читаєш книги?
🐶 Отже, сьогодні на уроці ми будемо говорити про книги.
Що ти любиш робити з друзями?
Чому для тебе важливо мати друзів?
Чи ти можеш вважати улюблену іграшку другом? Чому?
А книгу? Чому?
Чому люди читають книги?
Чому ти читаєш книги?
🐶 Отже, сьогодні на уроці ми будемо говорити про книги.
🐾 Крок 2. Стіна слів. З'ясовуємо значення слів.
Автор - той, хто написав будь-яку працю, твір, лист і т. ін. або розробив якийсь план, проект і т. ін.
Обкладинка - покриття книжки або зошита з паперу, клейонки і т. ін.
Ілюстрація - зображення в книжці або журналі, що пояснює, відтворює зміст тексту; малюнок.
Книгарня — крамниця, що займається продажем книг та інших товарів, таких як журнали, географічні карти, путівники та ін.
Зараз є цікаві книгарні, у яких ви можете не тільки купити книгу, а й зустрітися з письменником, побувати на презентації нової книги, просто почитати чи обговорити книгу та випити чай з друзями.
Зараз є цікаві книгарні, у яких ви можете не тільки купити книгу, а й зустрітися з письменником, побувати на презентації нової книги, просто почитати чи обговорити книгу та випити чай з друзями.
🐾 Крок 3. Працюємо в зошиті
Відкрий зошит .
🐾 Крок 4. Працюємо з текстом. Підручник сторінка 9.
Передбачення за заголовком
🐶 Прочитай заголовок тексту.
Про що йтиметься в цьому тексті?
Чому ти так думаєш?
🐶 Прочитай текст вголос
🐶 Обговорюємо прочитане.
Що тебе здивувало в оповіданні? Чому?
Про що ти дізнався?
Чи справдились твої передбачення?
Як ти думаєш, чиї канікули були веселими?
Чи допомогла книга Оленці відчути радість від канікул?
Як учителька і діти підтримали Оленку?
А що б зробив ти на їх місці? Чому?
🐾 Крок 5. Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.🐾 Крок 6. Продовжуємо працювати з текстом.
🐶 Прочитай текст вголос ще раз
Яка тема тексту? Обери із запропонованих в підручнику чи визнач самостійно.
Яка головна думка тексту?
Хто є героями тексту? Назви їх.
Немає коментарів:
Дописати коментар