Українська мова 10 вересня

Українська мова

🐾До уроку приготуй🐾
    
      🐶    Підручник "Українська мова та читання" 
      🐶    Звичайний зошит 
      🐶    Ручку 
                           🐾Розпочинаємо!🐾

🐾 Крок 1. Тема й мета уроку. 
      🐶      Чи є в тебе друзі?
                Що ти любиш робити з друзями? 
                Чому для тебе важливо мати друзів?
                Чи ти можеш вважати улюблену іграшку другом? Чому?
                А книгу? Чому?
                Чому люди читають книги?
                Чому ти читаєш книги?
     🐶  Отже, сьогодні на уроці ми будемо говорити про книги.
🐾 Крок 2.  Стіна слів. З'ясовуємо значення слів.
      Автор - той, хто написав будь-яку працю, твір, лист і т. ін. або розробив якийсь план, проект і т. ін. 
     Обкладинка - покриття книжки або зошита з паперу, клейонки і т. ін.
     Ілюстрація - зображення в книжці або журналі, що пояснює, відтворює зміст тексту; малюнок.

    Книжка - який-небудь документ у вигляді зшитих докупи аркушів з текстом, з картинками.   
Книгарня — крамниця, що займається продажем книг та інших товарів, таких як журнали, географічні карти, путівники та ін. 

     Зараз є цікаві книгарні, у яких ви можете не тільки купити книгу, а й зустрітися з письменником, побувати на презентації нової книги, просто почитати чи обговорити книгу та випити чай з друзями.
🐾 Крок 3.   Працюємо в зошиті 
                      Відкрий зошит .
                      Постав його навскоси.
                      Запиши за зразком.
   🐾 Крок 4. Працюємо з текстом. Підручник сторінка 9.
                       Передбачення за заголовком  
     🐶  Прочитай заголовок тексту.
                     Про що йтиметься в цьому тексті?
                     Чому ти так думаєш?  
  🐶  Прочитай текст вголос
  🐶  Обговорюємо прочитане.
          Що тебе здивувало в оповіданні? Чому?
          Про що ти дізнався?
          Чи справдились твої передбачення?
          Як ти думаєш, чиї канікули були веселими?
          Чи допомогла книга Оленці відчути радість від канікул?
          Як учителька і діти підтримали Оленку? 
          А що б зробив ти на їх місці? Чому?
🐾 Крок 5.  Попий води і зроби вправу з одним із моїх Друзів.
🐾 Крок 6. Продовжуємо працювати з текстом.
🐶  Прочитай текст вголос ще раз
         Яка тема тексту? Обери із запропонованих в підручнику чи визнач самостійно.
         Яка головна думка тексту?
         Хто є героями тексту? Назви їх. 
     🐾 Крок 7.  Працюємо у зошиті. Завдання 2.
             🐶 Напиши кілька речень про книгу, яку ти читаєш зараз.

🐾 ДЯКУЮ ТОБІ ЗА РОБОТУ!!! 🐾

Немає коментарів:

Дописати коментар